Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
Het is belangrijk om je toestel up to date te houden en dat doe je zo. Je gaat naar "instellingen", daarna ga je helemaal onderaan naar "telefooninfo", bovenaan staat er "Systeemupdates". Daar klik je op. Als er updates beschikbaar zijn krijg je meteen een melding dat er updates zijn en kan je ze ermee binnenhalen en installeren. Let wel tijdens het installeren is je toestel een aantal minuten wel onbruikbaar. Maar voor de veiligheid is dit wel belangrijk om ervoor te zorgen dat je toestel de meest recente Android versie die beschikbaar is voor u toestel te installeren op u toestel.Echter is deze actie niet voldoende. Daar de merken niet vaak en niet lang hun toestellen up to date houden, of sommige merken helemaal nooit van een update voorzien. Doen ze dit toch, duurt het vaak enorm lang vooraleer je de update toch binnen krijgt. De reden waarom dit lang duurt is omdat de fabrikanten er vaak hun eigen schil zoals dit heet eromheen willen gieten, tot grote ergernis een hoop bloatware mee gieten in hun versie van de Android versie. Als laatste moet die ook nog eens voldoen aan de hardware eisen van het toestel. Daarom duurt het vaak lang voor je een update krijgt. Bij budget toestellen krijg je die vaak niet, omdat het duur is om dit allemaal te maken voor die toestellen.

Maar gezien dit niet voldoende is kan je dus je toestel ook maar best beschermen met een externe AV App.

1. CM Security: beste malware beschermingCM Security.

(Clean Master) is een award winnende beveilingings App en beschermd je het best tegen malware op Android. Het is gemaakt bij Cheetah Mobile, het is een onderzoekers bedrijf dat zijn pijlen op het Android platform heeft gericht. CM Security houd de wacht over alles waaronder ook Scam en doet dit diepgaand en snel.
CM Security kan je hier vinden.CM Security - GRATIS Antivirus - Android-apps op Google Play

2. 360 Security Antivirus: beste real-time bescherming.

360 Security ( vroeger gekend als Qihoo) 360 Security is eentje die al lang gekend is en heel populair is. Het is een Antivirus programma met veel toeters en bellen die nodig zijn om heel je toestel te beschermen. Het is natuurlijk een AV, hij doet dit real time, die ook je bestanden en je updates scant, elke installatie ook als ze niet van google play store komt word het grondig gescant voor het echt op je smartphone eindigd.Daarenboven komt 360 Security met een systeem opschoner dat je smartphone vrij houd van junk files. Ook steekt er een RAM opschoner in en een batterij besparings programma. Dit allemaal in 1.Ik heb er goeie ervaringen mee, maar onze medewerker MIK helaas minder. Hij wiste steeds zijn TOMTOM van zijn Smartphone.
360 Security kan je hier vinden.360 Security - Antivirus Boost - Android-apps op Google Playl

3. Kaspersky Internet Security: beste anti phishing bescherming.

Kaspersky is heel erg goed gekend als PC versie, en komt vaak als beste gestemd in internet bescherming dat je kan krijgen op de PC. De gratis mobiele versie geeft je al de standaard bescherming tegen Anti Malware dat je verwacht en heeft ook een anti diefstal mogelijkheid ingebouwd.Betaal je echter voor de premium versie ongeveer 10,95€( als dit klopt op google play tenminste) per jaar wel te verstaan, dan krijg je boven op de bovenvermelde zaken nog eens anti-phishing bescherming in je smssen en cloud bescherming en word je privé ook nog eens beschermd als je surft op het net.
Kasperksy Internet Security kan je hier vinden. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.kms.free&hl=nl


4. Malwarebytes Anti-Malware: beste om je privacy te beheren.

Malwarebytes is ook allom gekend op de PC en heeft ook eentje voor mobiele apparaten ter beschikking gesteld. Malwarebytes heeft een reputatie om een lichtgewicht beschermer te zijn die zijn werk heel krachtig doet. De gratis Android versie is van hetzelfde laken een broek. Met de focus op gemakkelijk gebruik, dan op heel veel mogelijkheden bied Malwarebytes u een super doeltreffende anti-malware bescherming aan. Een privacy manager en hij scant ook de apps op raar gedrag.De ontwikkelaars hebben ook een geintegreerd device manager in gestopt. Je kan je apps verplaatsen van je interne naar je SD kaart bv. Je geheugen dat je nog over hebt bekijken en zo. Wat wel heel handig is.Dan beschikt dit lichtgewicht nog eens over een anti diefstal mogelijkheid. Wat deze wel meer dan het overwegen waard maakt.
Malwarebytes kan je hier vinden. Malwarebytes Anti-Malware - Android-apps op Google Play

5. AVL: beste interface.

AVL antivirus is een heel efficiënte Android beveiliging met een gebruiksvriendelijke gebruikers interface. Het beschikt echter niet over een anti diefstal bescherming optie zoals je kan vinden in andere soortgelijke Apps. Maar het heeft je een heel goede en efficiënte anti virus bescherming die niet al te veel van je batterij vraagt en die de snelheid van je smartphone niet naar beneden haalt zoals sommige AV Apps maar al te gretig doen. Dit is dus een AV die erg word aangewezen op een iets ouder of een budget smartphone waarvan de specs niet al te hoog gegrepen zijn, het bied je een voldoende bescherming, maar tegen diefstal ben je niet beschermd, wat misschien bij een iets ouder of budget smartphone ook minder nodig kan zijn.
AVL kan je hier vinden. AVL - Android-apps op Google Play

6. AVG Antivirus Security: beste in bescherming en anti diefstal.

AVG free is een gratis Antivirus App dat je Smartphone in real time beschermd voor virusen en slechte applicaties en andere spyware.Er is een optie om apps te sluiten die je smartphone dermate vertragen en zoveel energie van je batterij vragen.Als je je Smartphone kwijt bent geraakt of hij is in het ergste geval gestolen kan je vanop afstand je informatie blokkeren of zelfs verwijderen. Er zit zelfs een mogelijkheid in om je toestel via google Maps terug te vinden.
AVG Antivirus vind je hier. AntiVirus FREE: Gratis app - Android-apps op Google Play

7.Norton Security Antivirus: beste premium versie.

Norton Security Antivirus is een gratis app dat malware verwijderd of tegenhoud. Betaal je voor de premium versie dan krijg je een hele reeks meer mogelijkheden. Zoals Remote Locking wat zoveel betekend als dat je je smartphone kan vergrendelen vanop afstand. en als enige met Sneak Peak die foto's neemt van diegene dat je smartphone gestolen heeft Indien je hem opgegeven hebt als gestolen.
Norton Security Antivirus vind je hier. Norton Security & Antivirus - Android-apps op Google Play

8.Avast Antivirus&beveiliging: meeste mogelijkheden.

Met Avast is het mogelijk om automatische scans van je geinstalleerde apps, alles wat op je SD kaartje staat en scant alles wat je wil installeren op je smartphone. Avast heeft ook een sms en bel filter en kan ook nummers blokkeren. In geval van diefsal is er ook de mogelijkheid om vanop afstand je smartphone te sluiten en alles wat erop staat te wissen met GPS tracking zodat je ook weet waar dat je smartphone bevind. Er is zelfs een mogelijkheid om u te melden of er een SIM wissel is gebeurt. Andere mogelijkheden zijn een ingebouwde firewall en een web shield en ook een netwerk meter. Dus is een hele boterham aan mogelijkheden met deze AVAST.
Avast Antivirus kan je hier vinden. Antivirus & Security - Android-apps op Google Play
 
Laatst bewerkt:
Tot mijn grote spijt is er tijdens het posten iets mis gelopen. Vanavond zet ik dit recht indien ik er de tijd voor heb. Sorry voor het ongemak.
 
Tot mijn grote spijt is er tijdens het posten iets mis gelopen. Vanavond zet ik dit recht indien ik er de tijd voor heb. Sorry voor het ongemak.

Ik zie er al naar uit. Trouwens lijkt me een hele boterham.
 
Ik zie er al naar uit. Trouwens lijkt me een hele boterham.

Ja heb er gisteren 4 uur aan gewerkt, maar ja ik kan zolang een post niet open houden en dan ging hij in bad request natuurlijk. Heb het nog trachten te redden, maar meer dan dit is het niet geworden. Hoop er vandaag tijd voor te hebben, maar heb hier nog een Arhos tablet in herstelling ook. En ben nu nog maar pas begonnen. Binnen hier en max een kwartierke is het etenstijd, dus gaat het nog een drukke avond worden.
 
En als je een vinkje zet bij "Mij onthouden" , hoe lang blijf je dan ingelogd ?

inlog.jpg
 
En als je een vinkje zet bij "Mij onthouden" , hoe lang blijf je dan ingelogd ?

Bekijk bijlage 16172
Tot ik mijn geschiedenis verwijder maat. Maar ik kreeg zeker wel 10 keer een bad request. Dus heb ik het gekopieerd en hier geplakt en nu dus helemaal aangepast. Ben blij dat het nu dus in orde is. Want heb er gisteren met vertalen, zoeken van linken en woorden vertalen en dergelijke zo een dikke 4u bezig geweest. Ik hoop dat ik er toch minstens 1 iemand mee kan helpen. Dan is mijn missie al geslaagd.
 
Tot ik mijn geschiedenis verwijder maat. Maar ik kreeg zeker wel 10 keer een bad request. Dus heb ik het gekopieerd en hier geplakt en nu dus helemaal aangepast. Ben blij dat het nu dus in orde is. Want heb er gisteren met vertalen, zoeken van linken en woorden vertalen en dergelijke zo een dikke 4u bezig geweest. Ik hoop dat ik er toch minstens 1 iemand mee kan helpen. Dan is mijn missie al geslaagd.

Je hebt er veel werk in gestoken en het mag zeker gezien worden. Ik twijfel er niet aan dat dit voor meer dan één nuttig zal zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan