Windows 11 betrouwbaarheidsmonitor

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Kan iemand me helpen met een script voor het opvolgen van de betrouwbaarheidsmonitor.
Het begint meestal met het aanmaken van een snelkoppeling...

Ik heb er een geprobeerd op deze manier, maar werd niet aanvaard

ik heb er een gemaakt via power shell maar lukte niet,
iemand die het scriptje kent.
dank

ED
 
ik dacht dit ergens gelezen te hebben dat men er een oplossing aan kon geven maar jij bent de expert.
Dus ben ik met die betrouwbaarheidsgeschiedenis niets of wat kan ik ermee aanvangen.


Ik heb deze nu eens geopend en zag dit

1707923386967.png


Moet ik dit negeren en lost windows dit zelf op, of moet ik bijvoorbeeld de update gaan zoeken en zelf installeren, ik denk dat bij een volgende update deze opnieuw zal proberen te installeren.

Ben ik juist, dan hoef ik daar eigenlijk niet meer zijn, want er zijn elke dag fouten.
Ik ga hier gewoon even op door daar ik dan ook en misschien anderen er iets aan hebben.

thanks D

Ed
 
Screenshot laat enkel zien dat Windows Explorer = explorer.exe niet meer werkt op het moment dat je de screenshot maakt.
Dat kan best, misschien spreek je het op dat moment ook niet aan.

Je mag die regeltjes zo niet uit hun context rukken - dat zegt niets.
 
Ik dacht ergens gelezen te hebben op een site die daar de oplossing voor gaf voor de fouten, maar jij bent de pro
ik heb nu dit;

1707924120593.png



Wil dit zeggen dat ik me daar niets moet van aantrekken, wat wil dat dan zeggen dat mijn windows Explorer niet meer werkt en die update is mislukt, ik veronderstel dat die dan wordt geïnstalleerd bij een volgende updates, of moet ik die update gaan zoeken en zelf installeren.
Die fout die je ziet windows is niet op je juiste..., mijn kleinzoon had de elektriciteitskabel afgezet:-(

Dus heeft het geen nut dat ik daar soms naar ga kijken of alleen als mijn pc begint tegen te pruttelen.

Bedankt D

Ed
 
ik wou me echt niet meer mengen in dit Topic, maar herlees:
#5, #7 en #15 ...
je wil en zal de conclussies niet aanvaarden, ik wou dat ik je iets anders kon vertellen, maar het is nu éénmaal zo ...

wat betreft je ' Dell assistant ' of je Dell-App die zijn job niet meer doet: verwijderen en her-installeleren, met Revo liefst. je kan ook via ' Configuratie scherm ' => Programma's en onderdelen deze App PROBEREN TE HERSTELLEN indien dit mogelijk is!!!! zoniet verwijderen en her-install.
Succes nog mdc1756
 
Ik had die opmerkingen van Philip niet gezien,
ja, ik verwijder met Revo das het beste en ik verwijder en doe een herinstallatie
maar ik vind het toch handig als iets niet werkt dat ik het zie in de betrouwbaarheidsgeschiedenis, heb zo onlangs mijn image programma moeten verwijderen en opnieuw installeren, gezien, in het betrouwb...

Enfin voor mij mag dit hier worden afgesloten hoor, heb weer iets bijgeleerd, bedankt aan iedereen!


ed
 
heb zo onlangs mijn image programma moeten verwijderen en opnieuw installeren, gezien, in het betrouwb...

Dus het deed zen werk niet meer, het werkte niet meer? Of ga je verder op een melding in de betrouwbaarheidsmonitor die je eigenlijk niet begrijpt? Die mogelijks een momentopname was/is die geen verdere gevolgen of actie nodig heeft bijvoorbeeld.
Want als je zoiets als bovenstaande moet constanteren in de betrouwbaarheidsmonitor, lijkt me toch raar dat je dat niet merkt in de applicatie zelf? Beetje vreemde besluitvorming mijn mening.
 
  • Geweldig
Waarderingen: wivy
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan