Windows 10 blauw scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucky2000

Steunend lid
Vip Lid
ik denk dat ik weer overschakel naar windows 7. kennelijk is er iets met mijn pc. windows 10 kan ook geen updates vodloen. daardoor krijg ik al een paar keer een blauw scherm met de WHEA_UNCORRECTABLE_ERROR wa volgens microsoft veroorzaakt wordt doordat updates niet worden geïnstaleeerd. dus ik zal me een nieuw pc moeten aanschaffen and BACK TO WINDOWS 7.

en in juli koop ik me dan wel een nieuwe!!

danke
 
ik kan geen updates uitvoeren, ik kon dat al niet in windows 7 toen heb ik windows 10 geinstalleerd, maar daar kan ik ook geen updates uitvoeren en daardoor krijg ik dan dat lauwe scherm
 
ik heb windows 10 al 3 maal geinstalleerd(juist omdat ik een blauw scherm kreeg) , straks zijn mijn 10 dagen op en kan ik niet meer terug naar windows 7 . ik denk dat het aan mijn pc light
 
Kijk eens of deze wat kan betekenen voor je.

Voor de geadviseerde logboeken.
 
kan niet naar pcm gaan vanaf als ik de coockies aanvaardt heb ik weer geen verbinding. ik ben nu verbonden langs uw facebookpagina om. wat is er mis dat ik bepaalde sites niet kan openen. zoals de jullie en ik dan de fout krijg. ook mijn programma voor de zaak dat ik dringend nodig heb laad niet. wie kan me asap daarmee helpen aub. ik heb nu terug Windows 10 volledig hersteld en het probleem blijft. ik heb geen adware of malware
 

Bijlagen

  • in chrome.jpg
    in chrome.jpg
    136.5 KB · Weergaven: 97
het ligt duidelijk aan je versie van chrome want hier heb ik met chrome wel een beveiligde verbinding .
welke versie gebruik jij van chrome .

je zou wellicht de chrome kunnen resetten en opnieuw instellen en wellicht dat je hierbij geholpen ben ..

240503


240504
 
Maar een blauw scherm is eigenlijk altijd een hardware probleem.
Kan verouderde drivers zijn of een werkelijk hardware probleem zoals een defect. Misschien wordt er iets te warm door stof of vuil ?
Check eerst eens of er nieuwere drivers te vinden zijn bij de fabrikant van de hardware zoals chipset en videodrivers. Maak ook de pc eens open en kijk of alles vies is.
Koelpasta vervangen kan ook wonderen verrichten.

Pas als alles goed werkt zou ik aan de email instellingen beginnen.
 
maandag koop ik me een nieuwe!! hopelijk lukt het me om terug alles over te zetten?? kun je met gewoon backup terugzetten van windows alles terugzetten ook programma's enz en emailinstellingen????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan