Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo
Kreeg zojuist een blauw scherm met de mededeling:
Faulty hardware corrupted page.De computer word afgesloten en opnieuw opgestart .....of zoiets
Werk met desktop win 10
Met groet
Mabo
 
Wat is het merk en type van de pc of laptop, dan ga ik eens zoeken naar de drivers.
Als ik ze gevonden heb, geef ik de link hier op het forum.
Daarna kun je eventueel alle drivers bijwerken naar de nieuwste versies en hopen dat het probleem daarna opgelost is.

Is dit niet het geval, zal je hem open moeten maken en zoeken of er stof en vuil aanwezig is. Zo ja, dan zal alles eens grondig schoongemaakt moeten worden.
Betreft het een al wat oudere pc dan zou nieuwe koelpasta tussen de processor en koellichaam aangebracht moeten worden.

Blijf je daarna nog blauwe schermen krijgen, dan kan er een onderdeel defect zijn.
 
Je geeft geen type nummer van deze Medion.
Je zegt alleen dat er een AMD A8 processor in zit en een 7600Radeon videokaart en dat de besturing 64 bits is.

Zo kunnen we geen drivers zoeken.

Of het type nummer of het MSN nummer dat meestal op een Medion apparaat vermeld staat. Dan kunnen we aan de slag.

notebook_67172.jpg
 
Lana nu moet ik passen, heb helemaal geen idee waar ik dat zou moeten zoeken, denk achterkant zal eens iemand vragen om de pc uit de kast te halen maar dan moet eerst alles los gemaakt worden en daar begin ik niet zomaar aan.
Moet wel zeggen dat het blauwe scherm niet meer is geweest
Maar hartelijk dank voor je moeite,als ik zover ben meld ik me weer!!
Groet Mabo
 
Dan wordt het moeilijk om te checken of alle driver up to date zijn als je niet weet welke pc je hebt.

Maar kijk het effe aan als er geen blauwe schermen meer komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan