Status
Niet open voor verdere reacties.

broere69

Steunend lid
Vip Lid
Beste ik heb verschillende apparaten die op bluetooth werken ,
Zoals mijn Logitech muis die is verbonden ,maar mijn tablet en smartphone beiden van het merk Samsung zijn geïnstalleerd en zeggen eerst dat ze is verbonden zijn en dan niet meer !
heeft er iemand een idee ,zo kan ik wel geen bestanden doorsturen via bluetooth.
kan iemand me helpen.
 
ik heb die gedownload en zie wat hij geeft van bericht Ashampoo_Snap_2013.12.16_19h31m05s_006_.png
Ik heb ook gebeld naar HP en die zeggen zoals ik had gedacht dat het aan Samsung ligt en daar kennen ze het probleem niet :) is een ander woord voor ken er niets van :)
Ik heb dan gebeld naar een vriend die een pc winkel heeft en die vertelde me dat ze nog niet compatibel zijn met win 8.1 en dat ik moet wachten op nieuwe firmware voor de toestellen ik heb ze direct bekeken en ze waren ook up to date maar die update van HP lukt precies niet .
 
yep nu werkt die terug raar ik had da al gedaan ,moet zijn dat ik iets verkeerd gedaan had waarschijnlijk iets vergeten hij zegt nog altijd niet verbonden ,maar lukt wel om te verzenden naar de apparaten :) dus slotje op
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan