Windows 10 Bluetooth probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo beste mensen,

Ik meldde dit probleem al eerder op dit Forum, maar dacht dat het inmiddels was opgelost.
Niet dus......het probleem is weer terug.

Ik gebruik al geruime tijd Windows 10 op mijn Toshiba satellite laptop. Sinds kort heb ik problemen met Bluetooth op deze laptop.

Ik gebruik een bluetooth muis van het merk Voxon en soms mis ik het Bluetooth icoontje in de taakbalk en mijn bluetooth muis werkt dan ook niet. Bij de bluetooth probleemoplosser krijg ik de melding: Bluetooth is niet beschikbaar op dit apparaat gebruik een externe adapter om Bluetooth functionaliteit toe te voegen aan deze computer. kan iemand mij svp vertellen wat er aan de hand is met de Bluetooth functionaliteiten op mijn computer. Ik hoor het nog graag en ben benieuwd of er een oplossing is voor mijn Bluetooth probleem,

Met vriendelijke groet ,

truus22
 
Ik denk een storende interferentie tussen wifi en bluetooth.
Vaak weinig aan te doen. Wat je kunt proberen is het apparaat wat de wifi verzorgt ( router , repeater o.i.d. ) dichterbij te verplaatsen. Je zou ook kunnen proberen de router op een ander kanaal te zetten.

Wat ook mogelijk is, is dat de gebruikte USB poortniet voldoende spanning kan leveren omdat er meerdere apparaten op deze hub aanwezig zijn die ook spanning nodig hebben.
Probeer dan eens een andere ( vrije ) USB poort of haal alle usb apparaten uit de pc die niet direct nodig zijn. Op deze manier kom je er achter of het probleem daar zit.
 
Laatst bewerkt:
Dank je wel Skippy. Heel goed mogelijk dat daar inderdaad het probleem zit, omdat het probleem zich zo nu en dan voordoet en ook uit zichzelf weer hersteld. Ik zal eens wat testjes gaan doen, jouw suggesties volgend en ook nog laten weten hoe een e.e.a.verloopt
Hartelijk dank en met vriendelijke groet,
Truus 22
 
Hoi Skippy, nog even over de bluetoothfunctie. Ik ben er niet achter kunnen komen, wat nu de oorzaak van de Bluetoothfunctie op mijn Laptop is. Momenteel werkt de functie normaal. Ik veronderstel dat jouw zienswijze op mijn probleem van toepassing is. nog bedankt daarvoor,
Met vriendelijke groet,
Cor Jansen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan