Status
Niet open voor verdere reacties.

WaWa

Medewerker
Forumleiding
@Allen met Bluetooth-ervaring,

Ik heb een Bluetooth USB-stickje in mijn Desktop geplaatst. Stuurprogramma is herkend door Win10, maar de schakelaar staat er niet waar het zou moeten volgens wat ik op het net vind.
Dat is mijn scherm. Je ziet het wel in de lijst staan: CSR8510 A10, zie foto:

BT.jpg

Weet iemand wat ik er aan kan doen?

WW
 
Antwoord: "geen zoekresultaten"... in controlepaneel.

In 'apparaten & printers' kan ik rechtsklikken op het beeldje, maar dit venster is anders: geen vinkje te plaatsen; de tekst is er ook niet.
Wél zegt het: dit apparaat werkt correct.

Een mysterie...
 
Laatst bewerkt:
Een mysterie...
ga ook eens naar Netwerk en Internet selecteer hier dan vliegtuigstand
je zou ook hier dan de optie moeten zien om bluetooth aan/uit te zetten (indien deze hier uitstaat dien je deze aan te zetten )

**in het scherm bluetooth en andere apparaten klik je op "meer bluetooth instellingen " *dit is een blauwe regel die onderaan vermeld staat !
4e5e51b1d9-Ashampoo_Snap_2017.09.10_09h08m13s_001_.png
 
Ik heb geen vliegtuigstand (omdat het een Desktop is zeker?). een Laptop kan vliegen...

De pech blijft voortduren.

Vraagje: ben je zeker dat je CD alléén de driver bevat en geen GUI? (Graphic User Interface), want dat was mijn redding met de Emtec. Om Bluetooth aan- en af te zetten had ik een Emtec venstertje en dat maakt een groot verschil. Mocht dat zo zijn, dan schaf ik me de Vandenborre dongel aan. Ik stuur zo graag muziek van mijn PC naar de Hifi. De Emtech blijft in mijn vakantiewoning.
 
hier word de vliegtuigstand dus ook vermeld op de desktop en dit enkel en alleen als de usb dongle aangesloten is ...verwijder ik deze dongle dan verdwijnt ook hier de vliegtuigstand!
5371611531-Ashampoo_Snap_2017.09.10_14h53m46s_002_.png


al de bestanden die aanwezig zijn op deze cd heb ik u bezorgt ...
vergelijk ze maar met deze afbeelding !
5381e0178b-Ashampoo_Snap_2017.09.10_15h02m03s_003_.png
 
Q.,
(1) Da's raar. De dongle zit er in en toch staat Vliegtuigstand er niet. Nochtans staat de dongel bij Apparaten en Printers.

(2) De bestanden komen overeen met wat je gestuurd heb. Er stond geen voorstel voor de GUI tijdens het uitvoeren.

Jammer, jammer, jammer dat het niet lukt.
 
antwoord op (1) ga eens naar "systeem" en open daar dan "meldingen en acties "
klik verder op snelle acties toevoegen of verwijderen en je zou dan ook hier het volgende scherm moeten zien waar je alsnog de vliegtuigstand kunt aanzetten ....
55cb03bfd8-Ashampoo_Snap_2017.09.10_17h38m40s_004_.png


**heb je nu het bluetooth teken in je taakbalk verkregen na het opvolgen van bericht #47
 
56104816f0-Ashampoo_Snap_2017.09.10_17h56m11s_005_.png

duidelijker kan het niet ...

*wat bedoel je ik heb geen blauwe regel staat deze dan bij u in het grijs !
is moeilijk te zien bij u aangezien je afbeelding al in het grijs is ..
 
nadat ik hier de bluetooth dongle verwijderde en ik vervolgens naar snelle acties ging zag ik ook hier géén vliegtuigstand meer vermeld staan..m.a.w. je dongle word dus niet herkend en bijgevolg heb je ook géén vliegtuigstand !

zie maar dit is het scherm na het verwijderen van de bluetooth dongle en ook hier verdween nu de vliegtuigstand .

5648ea84ce-Ashampoo_Snap_2017.09.10_18h08m41s_006_.png
 
Oké, maar:
- volgens Apparaten en Printers staat het er wel bij en
- bij rechtsklikken op een file en "sturen naar" Bluetooth wordt zelfs de TP-Link aan mijn stereo in de Living herkend.

Begrijpe wie kan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan