Windows 10 bookmarks

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Ik wil mijn bookmarks overzetten naar een andere pc, account is firefox, ik druk op synchroniseren en hij doet dit dan, ze moeten dan wel alle twee een firefox acount hebben.

Maar ik wil ze op een usb stick,is deze manier een goede?

C:\Users\jouw inlognaam\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles
Klik op de map in profiles.

Als op de map klikt dan krijg je dit, ik laat je een stukje zien.
bookmarkbackups\
browser-extension-data\
crashes\
datareporting\
extensions\
features\
gmp\
gmp-gmpopenh264\
gmp-widevinecdm\
jetpack\
minidumps\
saved-telemetry-pings\
searchplugins\
sessionstore-backups\
storage\
weave\
xulstore.jsonregedit


moet ik de inhoud van deze map als ik ooit een andere pc op de manier gaan plakken zoals ik ze heb gevonden en staan mijn bookmarks terug op de nieuwe pc ( dit is een tussen vraag)

nu voor de stick: bladwijzers beheren, importeren en reservekopie maken, dan op reservekopie klikken, dan krijg ik een kladblok volgepropt met info of moet ik op bladwijzers exporteren naar HTML klikken?

Dan krijg ik het logo Firefox en als ik daarop klik staan alle bladwijzers alfabetisch geordend.
Tussen vraag weer als ik dit gebruik en dan klik op bladwijzers importeren vanuit HTML komen ze dan ook in mijn firefox op de nieuwe pc)

Dus 2 vragen in een onderwerp, sorry!
Groetjes,

Ed
 
Klik in Firefox rechts bovenaan op de 3 platte streepjes en klik daarna op bladwijzers. Ga naar onderaan bladwijzers beheren en klik erop. Ga dan bovenaan in het venster naar importeren en reservekopie maken klik erop en dan bladwijzers exporteren naar html ,u kunt kiezen waar u ze wil opslaan. En om ze op een andere computer te zetten doet u dezelfde werkwijze maar dan neemt u bladwijzers importeren en ga ze gaan halen waar je ze opgeslagen hebt.
Veel succes.
 
Toevoeging: maak je een 'reservekopie' (*.json) > andere PC: bladwijzers beheren > Herstellen (> onderaan)> *.json -bestand

Maak het jezelf wat makkelijker: op beide PC's dezelfde FF-account > sync
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan