Brein dwingt dat nog vijf Usenet-fora offline gaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Nadat FTD op zwart is gegaan door toedoen van de rechter volgen andere fora snel. Na FTN gooien nu ook FTA, TwilightNZB, NZBKingdom, ShrekNZB en Dutch Binaries Program de handdoek in de ring.

Dit alles tot grote tevredenheid van Brein voorman Tim Kuik. “Weer een illegale usenet indexeerder eraf, TwilightNZB met bijna 175.000 leden”, twittert hij triomfantelijk. Later valt de tweede: “En nog een eraf: FTA met bijna 140.000 gebruikers, tussenscore 730.000 gebruikers die allemaal voor legaal aanbod kunnen gaan. Lees meer ...
 
Ik zeg hierop dat Nederlandse ondernemende mensen zwaar aangepakt worden door mede Nederlanders en inmiddels ook door het Nederlandse gerechtshof.
 
dan blijft er niet te veel meer over, eerst moest Rapid Share opkuisen, dan FTD en de rest volgt ...
Hopelijk begrijpen de soft ontwikkelaars dat hun prijzen mogen / 'moeten dalen'. zij veroorzaken het zwarte circuit!
iemand met geld heeft er altijd te kort, ik ben een alleen verdiener en heb juist genoeg voor mijn gezin (5 personen)

petitie starten tov soft-ontwikkelaars, boycotten ???
 
Moest ze nu eens met zijn alle de prijzen laten zakken hee, zowel de film en muziek als ook de software ontwikkelaars dan zouden mensen niet illegaal downloaden of toch minder. Maar ja ze verdienen er te veel geld aan hee, hoe meer geld hoe meer geld ze nog willen.
 
Nadat FTD op zwart is gegaan door toedoen van de rechter volgen andere fora snel. Na FTN gooien nu ook FTA, TwilightNZB, NZBKingdom, ShrekNZB en Dutch Binaries Program de handdoek in de ring.

Dit alles tot grote tevredenheid van Brein voorman Tim Kuik. “Weer een illegale usenet indexeerder eraf, TwilightNZB met bijna 175.000 leden”, twittert hij triomfantelijk. Later valt de tweede: “En nog een eraf: FTA met bijna 140.000 gebruikers, tussenscore 730.000 gebruikers die allemaal voor legaal aanbod kunnen gaan. Lees meer ...

Die rekening gaat niet op hoor. Diverse personen zijn lid op diverse zaken. Dus het zal volgens mij maximum het grootste aantal maal 2 zijn. Mensen kijken uit waar ze iets kunnen halen en zorgen dat ze iets in reserve hebben. Inderdaad, als ge alles zelf hebt moeten verdienen, weet je vlug waar iets te halen is. Heb indertijd een gezin gehad van 5 personen. Was alleenverdiener mijn ganse loopbaan. Je wordt het gewoon op alles te letten hoor.
 
je kunt geen lid zijn van alles!
Heb vandaag een 'Brainwash sessie gehad' resultaat: mijn tv blijft bij Telenet en mijn bijna gratis adls 4.6M blijft bij BGC. Volgens de mannen uit BXL kan ikn upgraden in 20.. Allé veel succes mannen.ik wacht!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan