Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Vroeger werkte ik met Incrédimail en had daar mooi briefpapier in , maar nu werk ik met WLM maar kan daar geen briefpapier in maken.

Kan dat in Pegasus of Thunderbird of is er desgevallend nog een ander mailprogramma buiten Dreammail of Incredimail waar je dat in kunt
en waar geen of niet veel reclame in zit???

Bedankt
Sunny ;)
 
in de nieuwe versie windows live mail hebben ze deze optie niet voorzien !
er zijn echter 2 opties indien je windows live mail verder wil gebruiken ...
1ste optie je verwijder de huidige versie en je installeer de eerder uitgekomende versie van wlm2009

2de optie ...indien je over de vista beschik..dan kopieer je de "WindowsMail" map van de vista naar de win7 in de map program files "Windows Live Mail"

En je zult zien dat dit werkt, je kan dan het briefpapier van WM OOK in WLM gebruiken ..
 
Ik gebruik nu nog altijd Incredimail plus ik vind dat zo een fantastisch programma dat ik het nu toch al zeker 10 jaar gebruik.
en het is hoe men zegt over oude gewoontes daar stap je zo maar niet van af ;)
 
in de nieuwe versie windows live mail hebben ze deze optie niet voorzien !
er zijn echter 2 opties indien je windows live mail verder wil gebruiken ...
1ste optie je verwijder de huidige versie en je installeer de eerder uitgekomende versie van wlm2009

2de optie ...indien je over de vista beschik..dan kopieer je de "WindowsMail" map van de vista naar de win7 in de map program files "Windows Live Mail"

En je zult zien dat dit werkt, je kan dan het briefpapier van WM OOK in WLM gebruiken ..

Bedankt,

Heb geen Vista maar Windows 7zoals je kunt zien in m'n onderschrift.
Zal die WLM 2009 eens downloaden , als ik dan die huidige versie verwijdeer moet ik dan in die 2009 alles opnieuw instellen?
 
dat denk ik wel ...dat je alles opnieuw moet instellen !
indien je de iso van de vista kunt mounten ,kun je de map "windowsmail" daaruit halen en in de map "windows live mail" plaatsen ... en je probleem zou dan verholpen zijn !
kan niets beloven maar zal deze proberen op te halen .....echter is het zo dat de bit versies elkaar moeten ondersteunen ....dus welke bit versie van de win7 gebruik je
indien dit de 64bit is dan moet de windowsmap ook opgehaald worden uit de vista 64 bit
want ik veronderstel indien jij de wlm 2009 ga installeren ; dat deze vanzelf weer geupdate wordt naar de nieuwe versie , tenzij je natuurlijk deze update telkens kunt onderscheppen ..
 
dat denk ik wel ...dat je alles opnieuw moet instellen !
indien je de iso van de vista kunt mounten ,kun je de map "windowsmail" daaruit halen en in de map "windows live mail" plaatsen ... en je probleem zou dan verholpen zijn !
kan niets beloven maar zal deze proberen op te halen .....echter is het zo dat de bit versies elkaar moeten ondersteunen ....dus welke bit versie van de win7 gebruik je
indien dit de 64bit is dan moet de windowsmap ook opgehaald worden uit de vista 64 bit
want ik veronderstel indien jij de wlm 2009 ga installeren ; dat deze vanzelf weer geupdate wordt naar de nieuwe versie , tenzij je natuurlijk deze update telkens kunt onderscheppen ..


Hallo Qtex,
Heb Windows
7/64 bit
 
Laatst bewerkt:
dan houd het voor u al op tenzij je op een 2de partitie eest de vista x64 ga installeren en vandaar uit neem je de wm map !
ik heb zelf geen vista x64 anders bezorgde ik u de map !
heb der ook geen iso van !!
 
@ Qtex
Heb ook geen Vista meer (desktop is XP en laptob is W7) op mijn vorige laptob stond Vista op maar die is nu weg,
heb nog wel een CD van Vista maar weet niet waar ik hem zou kunnen opzetten, en wat is een iso ?
Toch bedankt voor de moeite

Groetjes
Sunny ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
een iso gebruik je om een opstart cd aan te maken van de vista , echter is dit niet nodig omdat je in het bezit bent van een vista cd , ...
als retlaww ons wilt meedelen hoe hij dit mogelijk gemaakt heeft , daarmee helpt hij dan ook anderen mee verder !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan