Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Vroeger werkte ik met Incrédimail en had daar mooi briefpapier in , maar nu werk ik met WLM maar kan daar geen briefpapier in maken.

Kan dat in Pegasus of Thunderbird of is er desgevallend nog een ander mailprogramma buiten Dreammail of Incredimail waar je dat in kunt
en waar geen of niet veel reclame in zit???

Bedankt
Sunny ;)
 
Je download het briefpapier dat je wil hebben.Je unzipt of unrart deze file.Daar klik je dan op en dan opent deze file zich rechtstreeks in je windows live mail.

Sorry hoor Retlawv, maar ik heb om te proberen dit briefpapier gedownload : Firefly_Clematis_nl.emlals zipbestand

Knipsel 1.jpg

en dan geunzipt en dan er op geklikt en in mijn mail was er GEEN briefpapier te zien ,
al wat er in kwam was heel klein : Hier komt je tekst maar GEEN enkele afbeelding of zo .
Wel zat er een muziek fragmentje in de bijlage.

Denk niet dat het zal gaan, maar gebruikt u wel WLM of is het Windows mail?
 
Ik doe toch wat je zegt en er komt niets in mijn mail hoe komt dit dan? :vraagteken:

Wat helpt het als ik je mijn mailadres geef daarmee kan ik nog geen briefpapier er in zetten hé ik krijg misschien wel een briefpapier dat door jou gemaakt is maar dat is het dan.

Je ziet toch in m'n screenshots dat het er bij mij niet in komt
Kan je me niet duidelijk uitleggen wwar de fout ligt, bedankt op voorhand
 
wat retlaw zegt klopt ...

indien je de gewenste brief achtergrond heb gedownload , open je deze en je pakt deze uit .
Bekijk bijlage 7966

als deze dan uitgepakt is , ga je naar de desbetreffende map...
Bekijk bijlage 7967

dubbelklik op deze map...en je windows live mail opent zich met de door jouw gekozen achtergrond...
Bekijk bijlage 7968

echter is het zo dat je van deze achtergrond een snelkoppeling moet aanmaken op je buraeublad ...
en telkens je een mail wilt versturen met een achtergrond deze snelkoppeling dan gebruikt!!!!

ik heb nog niet kunnen uitzoeken om dit in de windows live mail te intregeren !!!!
 
om verder te gaan ...
het is niet mogelijk om deze ook maar samen te intregeren met de windows live mail in de win7 !!!
tenzij je eerst doet wat ik eerder al vermelde :
dit is de map windows mail uit een vista x64 bit systeem kopieeren naar de map windows live mail in je win7 x64 bit systeem bij de program files op de C.

[edit]zoals het er nu voorstaat kun je enkel de achtergronden gebruiken door een apparte snelkoppeling ervan aan te maken .....
indien je meerdere achtergronden ophaal , plaats je deze allemaal in de eml.map (aanmaken ) van de eml.map maak je een snelkoppeling ..
je klikt op de snelkoppeling en selecteer de gewenste achtergrond
de eml map zelf plaats je in de programma map van je windows live mail op de C schijf
..[/edit]
 
Laatst bewerkt:
geef me de link eens van het bestand dat je ophaalde ....je begaat de fout om het bestand te openen .....
ik heb onder vonden dat sommigen bestandjes die er aangeboden zijn , bij het uitpakken !
dat er een waarschuwing komt van het uitpak tool dat ik gebruik ! winzip pro vermeld dan dat het bestand gevaarlijk is en raad aan om deze dan niet uit te pakken !

[edit] ik heb je een pdf aangemaakt : Bekijk bijlage 7980 hoe het me gelukt is !! [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan