Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemiddag,
Ik heb een samsung galaxy Nexus smartphone, Android versie 4.3.
De browser van de telefoon stopt telkens al ik op internet ben.
Iemand een idee wat hier de oorzaak van is of wat kan ik hier aan doen?

gr. Queeny
 
Ten eerste beste Queeny, Samsung maakt geen Nexus smartphones, daarvoor zit er te veel bloatware op hun toestellen om een Nexus te kunnen zijn.
Welke browser gebruik je? Heb je je cach geheugen al eens gewist? Heb je je smartphone al eens af gelegd en terug op gestart? Dit zijn dingen die ik eerst wil weten van jou.
 
Beste cve, ik heb een Galaxy Nexus i9250.
Ik gebruik google en heb geen cache geheugen gewist. Ik weet niet hoe dat moet. Ik heb hem wel af gelegd en opnieuw opgestart maar dat heeft niet geholpen.
 
Oh, Samsung heeft toch Nexus modellen gemaakt. Nu ja dat maakt hier nu voor dit probleem niets uit denk ik. Ik denk dat hij de stappen eerst eens moet volgen dat ik vermeld heb en daarna zien we wel verder.
 
Je cache wissen doe je door naar je "instellingen" te gaan, daarna ga je naar " apps" en daar selecteer je "google chrome" alle ik vermoed dat je chrome bedoeld met google? Dan ga je onderaan " cache wissen " zien staan. Daarop klikken en dat is alles eigenlijk.
 
Beste, ik heb hier wat zitten zoeken en dit probleem is blijkbaar een groot probleem bij dit toestel. Je moet tijdens dat je toestel aan staat je batterij eruit halen. Het was een Engels talige site en als ik het letterlijk zou vertalen zou je ze eruit moeten rukken, lijkt mij niet zo verstandig om zo gewelddadig te werk te gaan. Maar dit zou je probleem jammer genoeg maar tijdelijk oplossen. Is dus een probleem waar dit toestel mee worstelt.
 
Ik hoop dat het met het cache op te schonen het probleem opgelost is, anders kan je nog eens je batterij eens uithalen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan