Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb sinds een dag een probleem met "Camelsystem Powerpost"
Het is niet meer mogelijk om met dit progie te posten.
Hoop dat iemand weet dit probleem op te lossen.
Krijg deze foutmelding
Knipsel.JPG
 
je dient 1 van de onderstaande nieuwsgroepen te selecteren ... in de camel powerpost

alt.binaries.boneless
alt.binaries.cores
alt.binaries.dvd
alt.binaries.ebook
alt.binaries.ftd
alt.binaries.games
alt.binaries.misc
alt.binaries.movies
alt.binaries.mp3
alt.binaries.nl (deze neem ik meestal )
alt.binaries.test

let er tevens op dat je "Creëer een NZB bestand" aanvinkt, dit NZB bestand heb je later nodig om de spot aan te melden bij spotnet ..
 
Dit zijn de foutcodes voor de newsgroepen: XS Usenet

Jij krijgt foutcode 441 en dat betekend Posting Failed
Staat ook rejected en dat betekend dat de posting is afgewezen.

Heb je dit bij alle newsgroups of bij één bepaalde newsgroup ?
Kan ook zijn dat er een kleine storings is, probeer het dan later nog eens.

Ik heb hier ooit wel eens een soort manual voor gemaakt Handleiding zelf posten op spotnet
 
Lana ,ja gebeurt bij alle newsgroups.
Weet wel na ong. 10jaar hoe PP werkt maar dit probleem heb ik nog nooit gehad.
Post nu met yEncBin Poster maar dat blijkt niet goed te werken omdat veel downloaders niets binnen kunnen krijgen.
Hoop dat het inderdaad een storing is, alhoewel ik nog niemand anders hier over heb gehoord.

molly
 
Zou ook nog aan de newsprovider kunnen liggen dat er iets mis is met de upload.
Heb je een betaalde newsprovider of doe je dit gratis via het newsaddress van de ISP ?

Als je veel upload, kan het gebeuren dat een ISP hier een stokje voor steekt en de upload naar de newsgroepen blokkeert.
 
Lana, bedankt voor de reactie
Gebruik een betaalde newsprovider.
Het is juist dat ik inderdaad bij ziggo na verloop word geblokkeert.
Daarom heb ik ook een betaalde provider.
Dus daar zit het probleem ook niet.
molly
 
zoals ik reeds eerder vermelde dien jij een andere nieuwsgroep te selecteren om je post aan te melden ..namelijk word je nzb bestandje niet door de huidige nieuwsgroep aanvaard .. lees hier meer over de foutmelding 441 welke jij dus krijgt ...
 
Qtex sorry voor de late reactie

Helpt ook niet.
Ben er intussen achter gekomen dat het aan sunny ligt.
Maar natuurlijk kunnen zij daar niets aan doen.
Dit is hun reactie:

Geachte klant,


Bedankt voor uw reactie.

U heeft het mogelijk over auteursrechtelijk beschermd materiaal. Het ongeautoriseerd verspreiden van auteursrechtelijk beschermd materiaal op Usenet is in strijd met de Algemene Voorwaarden. Wij bieden geen ondersteuning op vragen die mogelijk leiden tot gedrag dat strijdig is met onze voorwaarden en mogelijk de wet overtreden. We zullen derhalve uw e-mail sluiten. Als wij uw e-mail mogelijk verkeerd hebben begrepen, als u algemene support nodig hebt bij het gebruikmaken van onze dienst of wanneer u andere vragen heeft, stuur ons dan een nieuwe e-mail. Dank voor uw begrip.

Is toch vreemd dat zo ineens zonder vermelding op deze manier geblokt word terwijl ik dit al jaren gebruik.
Ga in ieder geval met een andere payserver proberen.
Welke moet ik nog even uitzoeken.
Iemand een goeie tip
 
SunnyUssenet gebruik ik ook ... maar fout 441 heb ik hier nooit te zien gekregen ..
zou het een nieuw policy van hen zijn !

wat ik verleden maand wel ondervond is dat ik geen nieuwe postings ..of berichten kon plaatsen en dit heb ik vervolgens zelf opgelost door op C:/ ProgramData /Spotnet
de map Spotnet te openen en de 2 vermeldingen betreffende "news.sunnyussenet.com.dbs" en "news.sunnyussenet.com.dbc " te verwijderen ..daarna spotnet terug om te starten en hij ging dus vervolgens terug alles ophalen als ook oude en nieuwe postings ook kon ik weer reacties plaatsen en nieuw postings plaatsen..
*let op indien je dus de ProgramData niet vermeld zie staan op de C dan dien jij eerst ook de verborgen mappen weer te geven.
**de 2 vermelde regels die je dus dient te verwijderen worden weer aangemaakt .
 
vandaag kreeg ik hier ook dus de foutmelding 441 te zien ...deze kun je verhelpen door in Camel Powerpost op opties te klikken en programma instellingen te selecteren ...
als news server dien je hier nu "news.sunnyusenet.com" in te geven (zonder haakjes ) en dit enkel voor SunnyUsenet gebruikers ...gebruik je een andere payserver geef je deze in van je payserver .
je gebruikt de 119 standaard poort..
bij simultane connecties kan ik meerdere instellen maar neem ik de standaard instelling van 4
zet nu het vinkje aan bij aanmelding vereist en geef de registratiegegevens van je payserver op ..


Ashampoo_Snap_2016.08.28_09h28m40s_001_.png
 
Het probleem lag bij Sunnyusenet.
Ben blijven door vragen en uiteindelijk is het probleem opgelost.

Laatste reactie van Sunny

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben een fout aangetroffen op één van onze servers, die mogelijk dit probleem heeft veroorzaakt. Zou u het nogmaals kunnen proberen?


Met vriendelijke groet,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan