Ik heb twee Windows 10 op dezelfde PC, elk geïnstalleerd op zijn eigen ssd
Laat ons
Win10 op ssd1 de naam WinA geven
Win10 op ssd2 de naam WinB noemen
De CANON MG7550 printer is met USB kabel verbonden met een poort op het PC achterpaneel.
(is nooit draadloos gebruikt via Wifi/NFC/Smartphone app)
Op WinA veroorzaakt de printer het bestaan van een letterstation H:
ExplorerA ziet er een disk in. Een popup vraagt wat er moet gedaan worden met dit station. Ik heb de letter H: veranderd naar P: om het herkenbaar te maken.
Het deleten in Device Manager is geen probleem. Helaas zoals in het liedje... de volgende dag was die kat weer daar.
Op WinB, niets geen probleem. Daar is alles normaal. Geen stationletter noch popup meldingen. Zelfs de usb poort wordt genoemd via karakteristieken
Wat er mis is in WinA ? De printer kan ik wel gebruiken op beide.
Bedankt voor suggesties
Laat ons
Win10 op ssd1 de naam WinA geven
Win10 op ssd2 de naam WinB noemen
De CANON MG7550 printer is met USB kabel verbonden met een poort op het PC achterpaneel.
(is nooit draadloos gebruikt via Wifi/NFC/Smartphone app)
Op WinA veroorzaakt de printer het bestaan van een letterstation H:
ExplorerA ziet er een disk in. Een popup vraagt wat er moet gedaan worden met dit station. Ik heb de letter H: veranderd naar P: om het herkenbaar te maken.
Het deleten in Device Manager is geen probleem. Helaas zoals in het liedje... de volgende dag was die kat weer daar.
Op WinB, niets geen probleem. Daar is alles normaal. Geen stationletter noch popup meldingen. Zelfs de usb poort wordt genoemd via karakteristieken
Wat er mis is in WinA ? De printer kan ik wel gebruiken op beide.
Bedankt voor suggesties