cappaciteit lager dan voorgesteld

Status
Niet open voor verdere reacties.

KrisVM

Steunend lid
Vip Lid
ik heb een nieuwe harde schijf gestoken in pc 1 van 320 GB van Maxtor heb daar XP pro opgezet en nu blijkt dat ik maar 127 GB heb volgens de pc winkel komt het omdat ik met kopie van xp zit en heeft het iets met updates te maken, weet er iemand van jullie hoe ik dit kan oplossen liefst zonder 147€ te moeten betalen voor legale xp
bedankt alvast[OPLOSSING]
alé heb mail van acer gekregen en mijn pc kan dus die grote niet aan en er is geen update beschikbaar pc dus te oud pfft juist 3jaartjes straf hé max dat ik kan steken is ne 130gb dus is ook al niet slecht hé heb dan ook nog 300gb extern ik mag morgen gaan omruilen en wat centjes terug krijgen natuurlijk
bedankt voor al jullie hulp en kennis gasten hier mag slot op
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
dat heb ik geprobeert maar krijg steeds de melding dat bios flash niet kan uitgevoerd worden
ik heb wel op site van microsoft iets gelezen over de 127gb barier maar die zou geen probleem vormen vanaf sp1 en ik heb de sp2 opstaan
denk dat ik nu wel het laatste gebrobeert ik had 3 gelijke partities gemaakt van +/- 100gb allemaal format in ntfs met partition magic (van de UFutil disk) nog niks resultaat bij windows setup herkent hij enkel maar de c: partitie met een grote van 127gb (raar hé ik weet het)dus mijn plannen voor dit wknd zijn gewoon simpel van 0 beginnen en heel de boel eraf zwieren, dus al wie advies heeft hoe het mogelijks wel kan lukken geef maar raad hé ik ga deze week naar acer mailen of bellen voor een mogelijke bios update allemaal al bedankt voor al de hulp ivan de donatie komt er zeker aan se deze site heeft me al meer dan eens uit de sh.... geholpen

ps. wat ik eigenlijk niet goed snap is dat ik al een jaar lang een externe harde schijf van 300gb aan pc heb hangen via usb en die werkt perfect deze is wel in FAT geformateerd zou dat mss een oorzaaik kunnen zijn??????
 
Laatst bewerkt:
alé heb mail van acer gekregen en mijn pc kan dus die grote niet aan en er is geen update beschikbaar pc dus te oud pfft juist 3jaartjes straf hé max dat ik kan steken is ne 130gb dus is ook al niet slecht hé heb dan ook nog 300gb extern ik mag morgen gaan omruilen en wat centjes terug krijgen natuurlijk
bedankt voor al jullie hulp en kennis gasten hier mag slot op
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan