Windows 10 cd brander

Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
wat is volgens jullie de beste meest betrouwbare gratis cd brander ?
ik gebruikte CD Burner XP , maar die doet moeilijk nu
 
doe ook alle muziek meestal op stick ; maar in de auto is alleen een cd speler , vandaar .
nu ook nog een XP burner geprobeerd maar die wil niet installeren , raar, vroeger ging dat allemaal.....die stond op de pc , wilde niet meer en herinstalleren ook dus niet
ps : als je op download klikt komt je op Wondershare Creator terecht
is dat zo goed ?
 
dag , gewoon rechtsboven zie ik niets staan ,wel in de midden "download now " , maar sorry dat ik het vraag , maar ik zie nooit de naam IMG burn terugkomen , altijd andere namen ...
sorry voor de misschien "domme " vragen ........

met deze link zou je onmiddelijk juist moeten zijn

 
jammer , geraak niet verder -zie bijlage
fout 0x800 70002
 

Bijlagen

  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    46.1 KB · Weergaven: 149
volgens Virus Total heeft deze CdBurnerXp 4.5.8.7042.exe wel 15 vermeldingen … ook de Malwarebytes 3.8.3 premium hield deze hier tegen en plaatste deze vervolgens direct in quarantaine ..
logje van VirusTotal
*aangezien jij de melding krijgt dat het systeem het bestand niet kan vinden mag je er haast zeker van zijn dat de Defender deze heeft tegen gehouden ..
 
jij dient dan eerst deze gratis versie bij te werken en het zoeken naar update's te starten ..
de gratis versie heeft dus géén real time beveiliging en das dan de reden dat jij als nog deze setup kon starten maar dat de Defender deze heeft tegen gehouden .
 
heb hem laten draaien en vier dingen gevonden - de goeie ? - en heb ze in qaurantaine geplaatst
nog 2 vraagjes ; dat updatendat u zegt , is dat UPGRADEN naar premium ( anders waar vind ik updaten ? )
en , die dingen die in aurantaine staan moet die altijd daar blijven of mag je die verwijderen ?
 

Bijlagen

  • 1.JPG
    1.JPG
    101.8 KB · Weergaven: 134
  • 2.JPG
    2.JPG
    82.5 KB · Weergaven: 131
je dient dan ook op de blauwe toets te klikken om deze in quarantaine te plaatsen ...
vervolgens kun je deze dan via de quarantaine laten verwijderen ..
*als jij kiest voor het upgraden naar de premium dan dien je over een licentie te beschikken …
op de site van Malwarebyteszelf betaal je daar jaarlijks een 40€ .
**er zijn vervolgens site's waar men voor minder een lifetimelicentie kunt aankopen ..


*heb er zelf zo juist eentje aangekocht voor 11€
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan