cookies/favorieten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Vroeger was het geen probleem om van uit mijn favorieten een webside te openen zonder dat ik telkens cookies moet aanvaarden en mij terug in te loggen met e-mail en wachtwoord.
Een voorbeeld is mijn home banking ik vul mijn rekeningnummer in en vink aan nummer opslaan en telkens ik terug naar home banking ga moet ik het steeds terug invullen. Hoe kan ik
dat in het vervolg vermijden om van uit mijn favorieten de side te openen?
Dank bij voorbaat
 
kijk eens je instellingen na van de edge ..rechts boven dus op de 3 horizontale puntjes klikken in de edge browser …
vervolgens kies je instellingen >privacy en beveiliging je klikt verder op "cookies " welke optie heb jij daar geselecteerd *zelf heb ik "geen cookies blokkeren"
 
het is eigenlijk overbodig dat je deze gebruikt .. nu je ze toch gebruikt dien je dan ook eens deze instellingen na te zien ..en wellicht aanpassen !
 
de Windows10 heeft zelf schijfopruiming meegekregen en deze vol staat meer dan genoeg … vroeger dacht ik ook steeds dat het systeem sneller werd na het draaien van een cleaner niets is minder waar …wat in je systeem aan hardware zit beslist of je een snel systeem krijgt of een eerder wat langzamer systeem... een SSD en voldoende Ram geheugen volstaan ruim schoots ..
 
Is al vaak gezegd geweest dat die cleaners niets dan kwaad doen. Ook ik heb er ooit voor in de val gelopen maar weet nu wel beter. Zoals Qtex zegt. Wil je sneller, dan kan je een SSD steken in plaats van de HDD en genoeg RAM. Dan kom je al een eind
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan