Covid - spuitje: ben ik bij de risico groep of niet ...

Status
Niet open voor verdere reacties.

wivy

Steunend lid
Vip Lid
enkel voor BE!


1617958561121.png
 
spijtig dat je er zelf geen aanpassingen kunt doen aangaande de dagelijks te nemen medicatie ..zodat diegene die de vaccinatie uitnodiging versturen kunnen zien welke medicatie er genomen word .. denk nu aan bloedverdunners enz...
 
spijtig dat je er zelf geen aanpassingen kunt doen aangaande de dagelijks ter nemen medicatie ..zodat diegene die de vaccinatie uitnodiging versturen kunnen zien welke medicatie er genomen word .. denk nu aan bloedverdunners enz...
Bij Vitalink is ook de medicatiegekend, je vaste aphoteek kan een soort GMD aanmaken zoals de dokter. IK neem ook een bloedverdunner als diabetes-patient.

meer info: https://www.apotheeknaessenscleeren.be/farmaceutische-zorg/gedeeld-farmaceutisch-dossier

één vaste apotheek is de enigste voorwaarde.

is normaal literatuur voor de apotheker:

 
Laatst bewerkt:
't Vrouwtje heeft gisteren haar eerste prik gekregen. Via reservelijst opgeroepen geweest. Voorwaarde : >70 zijn en DIRECT aanbieden.
Alles goed verlopen.
Volgende week zaterdag 17/4 ben ik aan de beurt. Via normale uitnodiging.
 
  • Leuk
Waarderingen: wivy
Ik had gisteren mijn eerste prik kunnen halen.
Ik had de trotse bezitter van een AstraZenica prik kunnen zijn.
Ik heb hem geweigerd.
De uitnodiging ligt in de oud papierbak en meteen de uitnodiging voor de tweede prik er achteraan gekieperd.
 
Ik had die al maand kunnen krijgen in de nazorg van de psychiatrie ik heb ze ook geweigerd.
Iedereen hier boos maar tja 2 auto -immuunziektes of niet ze weten nog geen 1 % van wat het is.
Al denk ik dat de eerste vaststelling een deel van het tweede is .
Ik zal het risico nog wel 2 jaar of meer trotseren.
 
Skippy, je hebt het toch laten weten dat je de spuit weigert? Er kan iemand anders gelukkig mee zijn. Maar ja, elk zijn gedacht hierover.
Ga er niet meer voor in discussie gaan. Ik respecteer je mening hierover. Hoop dat je het U achteraf niet spijt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan