Status
Niet open voor verdere reacties.
m'n broer heeft de laptop een gebruikt,en krijg nu melding als ik hem wil startten,of uit sluimer-slaapstand wil halen,druk ctrl+alt+delete om te ontgrendelen,hoe kan ik dit oplossen,want had dit voorheen niet
 
Ga eens naar regedit en verander deze sleutels of voeg deze sleutels toe als deze niet bestaan.

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System]
"DisableLockWorkstation"=dword:00000001

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System]
"DisableLockWorkstation"=-
 
En als het niet lukt, ik voeg hier een bijlage toe met het registerscript.
Even uitpakken en dubbelklik op het uitgepakte bestandje.
 

Bijlagen

  • Remove_Lock_Computer_CTRL+ALT+DEL.rar
    345 bytes · Weergaven: 128
nog even een toevoeging voor de mensen die niet echt met het register overweg kunnen: deze optie kan je uitzetten in je eigenschappen van je screensaver-slaapstand. wordt in veel bedrijven standaard zo gezet maar kan je dus makkelijk uitvinken :p

windows-xp-screensaver-config.jpg
 
nog even een toevoeging voor de mensen die niet echt met het register overweg kunnen: deze optie kan je uitzetten in je eigenschappen van je screensaver-slaapstand. wordt in veel bedrijven standaard zo gezet maar kan je dus makkelijk uitvinken :p

windows-xp-screensaver-config.jpg

Hé collega, bedankt voor de toevoeging.

Omdat het na een actie van de broer was, ging ik er van uit dat het hier niet om een standaard instelling ging. Ik weet ook niet wat hij veranderd heeft.
Daarom voor de zekerheid om dit lid snel te helpen het registerscript maar laten gebruiken.

Snel en effectief.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan