Cursussen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is het misschien mogelijk cursussen of lessen te maken over axcces,office enzo
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is het misschien mogelijk cursussen of lessen te maken over axcces,office enzo

Met vraag en antwoord?
Access is geen pakket dat u op enkele dagen of weken kent en kunt.

En dan nog: welke office gaat u gebruiken? 2000 - XP - 2003???????????

Gaat de persoon die de cursus gaat geven gebruik maken van een bestaande cursus (en problemen krijgen met de maker hiervan) of gaat deze er zelf een maken (een cursus maken kan maanden duren)?
Kort samengevat: neen!
 
Vind dit ook wel een goed idee,maar wie o wie zal dit op zijn activa nemen,het is niet zo gemakkelijk om dit te realiseren,en kost u wel veel tijd.
 
als je hier iets voorsteld dat wat moeilijker is als anders dan word het voorstel maar afgebroken tot in de grond
je mag het mij niet kwalijk nemen,maar daar word ik neerslachtig (boos) van en dan hoeft dit hier allemaal niet meer voor mij en andere geïntreseerden


ps:de meest gebruikte access is xp 2003

en tijd hebben we genoeg,het hoeft niet op enkele weken,zelfs maanden,het is de kennis die telt die je opdoet

afbreken is makkelijk,maar iets opbouwen is verdomd moeilijk

foert
 
ps:de meest gebruikte access is xp 2003
en tijd hebben we genoeg,het hoeft niet op enkele weken,zelfs maanden,het is de kennis die telt die je opdoet

Spijtig voor u als u niet tegen de waarheid kunt maar het is zo zoals ik hier eerder typte.

Denkt u nu echt dat de personen die gekwalificeerd zijn om een cursus Access te geven zo dik rondlopen? En diegenen die dat wel kunnen gaan hun tijd niet verspillen door hier elke dag enkele uren door te brengen op dit forum. Ik persoonlijk ken slechts één persoon die dit kan en geloof me of niet, maar als deze moest gevraagd worden om hier een cursus te geven, die persoon kwam niet meer bij van het lachen.

Deze personen hebben wel andere dingen te doen. Die doen dat voor hun beroep.

Ik heb zo het vermoeden dat u werkelijk niet begrijpt wat een cursus Access allemaal inhoud. Misschien hebt u ooit eens een cursus Word gevolgd of bent u met Word vertrouwd. Wel, de moeilijkheidsgraad van Access ten opzichte van Word mag je met factor 10 tot 15 vermenigvuldigen.

Indien u toch zo graag een cursus wilt volgen, in uw omgeving zijn er verschillende CVO's (Aarschot - Westerlo - Heist o/d Berg - Herentals) waar al de Office onderdelen onderwezen worden door gekwalificeerde leraars en leraressen.
Indien dit voor u niet haalbaar is, kunt u voor een klein prijsje een thuiscursus volgen bij het B.I.S. Vlaanderen. Daar moet u geen verplaatsingen voor maken, de gehele cursus gaat over het internet.
 
Zelf vind ik dit een goed idee, maar op net zijn veel van deze cursussen te vinden.
Moesten we er mee starten, dan moeten het de juiste mensen er voor zijn.
 
Zelf vind ik dit een goed idee, maar op net zijn veel van deze cursussen te vinden.
Moesten we er mee starten, dan moeten het de juiste mensen er voor zijn.

Denk er wel aan: kunnen werken met Access wilt nog niet zeggen dat men bekwaam is om een cursus te geven.

De cursussen op het internet zijn merendeels verouderd.
Cursussen Office 97 zijn er te vinden, ook nog 2000 maar XP of 2003 zijn zelden, zeker in het Nederlands.

Bij cursussen op het net, wie gaat daar uw vragen beantwoorden?
 
Denk er wel aan: kunnen werken met Access wilt nog niet zeggen dat men bekwaam is om een cursus te geven.

De cursussen op het internet zijn merendeels verouderd.
Cursussen Office 97 zijn er te vinden, ook nog 2000 maar XP of 2003 zijn zelden, zeker in het Nederlands.

Bij cursussen op het net, wie gaat daar uw vragen beantwoorden?

ik snap jou probleem niet je zit alleen maar negatieve te doen maar zelf iets doen ho maar

o ja ik hoor je denken ik ben toch vip ik heb geld gestort maar daar heb je nog geen goede ideeen voor of oplossingen

en als je de vraag goed had gelezen hij vraagt als het mogelijk is
en hij zei ook de ervaring van sommige mensen kunnen er ook bij helpen

of was jij een wonderkind die alles al kende van de pc

nou ik zit al ongeveer 15 jaar achter een pc en op het net en leer nog steeds bij

dus met andere woorden nuil niet zo als je niks hebt in te brengen in deze topic als alleen maar kritiek zeg dan niks
 
en als je de vraag goed had gelezen hij vraagt als het mogelijk is

Ik heb die vraag goed gelezen en ik heb daar op geantwoord met "neen".
Ik begrijp dus uw probleem en uw antwoord niet omdat u waarschijnlijk mijn eerste antwoord niet hebt gelezen.

Als u mijn antwoorden aandachtig moest hebben gelezen zou u zoiets hier niet komen neerpennen.
 
We gaan onze gedragen als volwassen mensen, en elkaar niet een verwijt naar hoofd smijten.

Rudy doet het ook maar om goed te doen.
 
ik heb vanmiddag vernomen dat onze bezige bij:Jakske met zoiets bezig is:maar ze krijgt het zelf niet op tuts en ze zal de hulp van Ivan vragen;)
nog eventjes geduld dan zou ik zeggen;)

SIMBA
 
als ik een job had van 8.00 tot 17.00 dan zou ik geen probleem hebben om cursussen te gaan volgen
de meeste vrije tijd heb ik in de wintermaanden jan-feb maart indien het slecht weer is en anders ben ik soms 16 uur van huis weg,wanneer kan ik dan cursussen volgen
als je met brugpenioen bent heb daar alle tijd voor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan