Cursussen

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik dacht dat we elkaar wilden helpen,daar waar kan,spijtig genoeg ken ik daar niets van.
ik hoop dat het hier een vrienden -aangelegenheid blijft. er zijn al genoeg sites waar men het forum MISBRUIKT om elkaar aan te vallen! menslief er lopen nu (08.02.07 19.00hr) enkele honderden mensen in een fakkeltocht tegen geweld (in de gietende regen)................en wij maar zagen!
 
als ik een job had van 8.00 tot 17.00 dan zou ik geen probleem hebben om cursussen te gaan volgen
de meeste vrije tijd heb ik in de wintermaanden jan-feb maart indien het slecht weer is en anders ben ik soms 16 uur van huis weg,wanneer kan ik dan cursussen volgen
als je met brugpenioen bent heb daar alle tijd voor

Waarom ga je dan niet eens kijken op de site van B.I.S. Vlaanderen.

http://www.bis.vlaanderen.be/start.html

Voor de prijs moet je het niet laten en u werkt eraan als u zin hebt.
 
ik dacht dat we elkaar wilden helpen,daar waar kan,spijtig genoeg ken ik daar niets van.
ik hoop dat het hier een vrienden -aangelegenheid blijft. er zijn al genoeg sites waar men het forum MISBRUIKT om elkaar aan te vallen! menslief er lopen nu (08.02.07 19.00hr) enkele honderden mensen in een fakkeltocht tegen geweld (in de gietende regen)................en wij maar zagen!

Ten eerste zie ik echt niet in wat deze discussie te maken heeft met zinloos geweld en ten tweede zou ik echt niet weten wie ik hier heb aangevallen. Het enige dat u mij eventueel kunt verwijten is dat ik niet "meehuil met de wolven in het bos" maar gewoon antwoord op de vragen die hier gesteld worden. Iedereen hier vindt zo een cursus een machtig idee (wat op zichzelf wel zo is) maar daar blijft het bij. Als ik dan antwoord waarom zoiets bijna niet haalbaar is wordt ik beschuldigd van negativisme.
Waarom geven deze personen nu eens geen blijk van positivisme en starten zelf een cursus Access.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan