Software De Adobe Flash Player

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe zit het nu eigenlijk met de Adobe Flash Player?

Tot 08 januari 2020 zat ik bij Windows 7 en heb tot in den treure deze Flash Player ge-updated, steeds voor drie browsers.
Aangekomen bij Windows 10 bleken er nog maar twee browsers te zijn die een Flash Player update nodig hadden: Internet Explorer stond er niet meer bij.

Vervolgens kreeg ik een complete Windows 10 crash en na 6 dagen harde arbeid zat ik via Windows 7 uiteindelijk weer terug bij Windows 10.
Sindsdien heb ik helemaal geen Flash Player meer, maar alles werkt normaal.
Nu zie ik vandaag weer een update voor de Flash Player staan op een bekende website.

Vandaar dus de vraag: Hoe zit het nu eigenlijk met de Adobe Flash Player? Is die niet meer nodig?
 
Ik ga een beetje gek antwoord geven misschien maar ... je hebt hem nodig als je hem nodig hebt m.a.w. als je op een boodschap stuit dat voor 'iets' Flash player moet geinstalleerd zijn. De clou is nu dat dit minder en minder het geval is : er wordt minder en minder gebruik van gemaakt door webdesigners die een beetje mee zijn met hun tijd...

Wacht dus maar gewoon af tot je er tegenaan botst en weeg dan af of je het installeert of die site dan maar links laat liggen wat de 'filmpjes' of zo betreft.
 
Hallo PhilipV,

Een prima antwoord toch?
Onlangs maakte ik mee dat er -op deze website nog wel- gesproken werd over video’s op een nieuwswebsite. Ik zag helemaal geen video’s en er werd ook niet gevraagd naar de Adobe Flash Player.
Ik ken deze “Flash vereist”-mededeling overigens wel.

Blijven opletten dus, is het devies.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan