Status
Niet open voor verdere reacties.
Via Taakbeheer vind ik bij "Opstarten" "Digipass native bridge monitor" van Vasco Data Security, wat blijkbaar veel invloed heeft op het opstarten. Waarvoor dient deze software? Mag ik het opstarten uitschakelen? -m-
 
ben jij dan toevallig een Belfius klant en doe jij aan pcbanking ..indien jij bemerkt dat deze veel vraagt van je systeem dan kan het best zijn dat deze dus besmet is ...je kan in dat geval best het programma van je systeem verwijderen en na een herstart van het systeem opnieuw installeren....
*de locatie waar deze zich bevind op je pc is dan waarschijnlijk ook C:\Users\username\AppData\Local\VASCO\NativeBridge\digipass-nativebridge-monitor.exe
**indien je dus aan Belfius pcbanking doet dien je Belfius ervan op de hoogte te brengen ...
 
Bedankt. Nu weet ik dat het een file is van Belfius waar ik inderdaad klant ben. Ik zie hier dan ook geen problemen. Ik heb de file gecontroleerd met Avast en Malwarebytes en hij is veilig. Ik vroeg me alleen af tot welk programma de file behoorde en of ik hem bij de "opstart in taakbeheer" mag uitschakelen? Er zijn in taakbeheer nog programma's die veel invloed hebben op het opstarten en daarom niet noodzakelijk besmet zijn.
Mijn vraag is dus: kan ik Digipass native bridge monitor in taakbeheer bij "opstart" uitschakelen en enkel terug inschakelen als ik Belfius ga gebruiken, of laat ik het gewoonweg ingeschakeld staan?
 
ik denk dat je deze inderdaad wel mag uitzetten in de tap opstarten bij taakbeheer ....denk ook dat indien jij pcbanking gaat starten en je gebruik de digi kaart lezer dat deze zelfs te gebruiken is zonder dat jij dus de in taakbeheer deze weer aanzet ...je moet het eens proberen en anders zet je deze enkel dus aan als je bankzaken gaat verrichten .
 
het slotje laten we nog effe achterwege ...graag had ik vernomen of Belfius pcbanking problemen geeft indien je dus deze opstart taak uit zet ...ik ben namelijk niet bij Belfius ..
 
Digipass native bridge monitor

Digipass native bridge monitor

Bij nader inzien "Digipass native bridge monitor" toch best maar laten ingeschakeld staan bij de opstart in taakbeheer. Wanneer het uitgeschakeld staat zal Belfius steeds opnieuw vragen om de recente software te downloaden. -m-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan