Windows 10 DLL

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Ho,

Als ik van deze site, een nieuws site
bv

Tom Dumoulin reageert op geruchten over toptransfer naar Jumbo-Visma: “Nu niet aan de orde”

wil lezen krijg ik volgende te zien,
wat is dat, ja ik ken dll, maar hoe kan het artikel lezen?


5d1d14da968aa-wat_te_doen.png
 
Ho,

Als ik van deze site, een nieuws site
bv

Tom Dumoulin reageert op geruchten over toptransfer naar Jumbo-Visma: “Nu niet aan de orde”

wil lezen krijg ik volgende te zien,
wat is dat, ja ik ken dll, maar hoe kan het artikel lezen?

Het vraagt om een bestand te openen of op te slaan en dat is niet echt gebruikelijk als je een website wilt openen.

Van mijn mag zo'n site op de Blacklist en probeer dit met zo veel mogelijk mensen te delen dat dit een gevaarlijke adres is om te bezoeken.
 
Die URL klopt inderdaad niet. Je verwijst in die URL ook naar dat bestand trouwens (http://sso.interactief.standaard.be/optiext/optiextension.dll), en niet naar een artikel. Ik weet niet vanwaar je die linkt hebt, maar hij is dus niet correct. Het zou in dit geval ook nietveel kwaad kunnen, moest je dit bestand opslaan. Hij geeft 0 Bytes aan voor grootte. Dus een leeg bestand. Maar in veel gevallen is het zoals Skippy al vermeld, niet de gewoonte dat een website een bestand laat downloaden.
 
ja weet ik maar ik heb gewoon op de site die ik krijg van de standaard de link geopend die er stond, alle onderstaande titels vroegen ook om zo een dll op te slaan of te openen,
de 10 bovenstaande linken kon ik wel lezen dat is toch raar??
 
Dan kan het een foutje op de website zijn.
Een waarschuwing, wees altijd voorzichtig. Download NOOIT en te nimmer bestanden van een website.
Deze kunnen kwaadaardig zijn !!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan