Status
Niet open voor verdere reacties.
2

2twins

Gast
In het Oost-Vlaamse Sint-Gillis-Bij-Dendermonde heeft een man een kind en een volwassene doodgestoken in OCMW-kinderdagverblijf Fabeltjesland en de naschoolse opvang de Rakkertjes in de Vijfde Januaristraat. Twaalf kinderen raakten gewond. Verschillende gewonden zijn nog in levensgevaar.

Dader opgepakt
De dader is na een korte vluchtpoging opgepakt. Hij vluchtte op de fiets naar een psychiatrische instelling waar hij wellicht verbleef. Over zijn motieven is nog niets bekend. Het eerste signalement van de dader zegt dat zijn gezicht zwart-wit geschminkt is en dat hij opvallend rood haar heeft. De extreem magere man gedroeg zich opvallend rustig.

Spoedberaad
Eerder was er sprake van vijf slachtoffers (drie kinderen en twee begeleiders), minister van Binnenlandse Zaken Guido De Padt, die ter plaatse is, meldde even later dat er drie slachtoffers waren en volgens de laatste informatie zijn er twee doden. Rond 12u30 volgt een persconferentie van het parket. Het is nog niet duidelijk hoe de man het kinderdagverblijf is kunnen binnenkomen. Daarover is een spoedberaad aan de gang bij Vlaams minister van Welzijn Veerle Heeren (CD&V).

Wild tekeergegaan
Burgemeester van Dendermonde Piet Buys: "Momenteel worden de slachtoffers verzorgd. De niet-gewonden zijn overgebracht naar een bijzonder opvangcentrum. Zij zijn in shock en hebben uiteraard psychische bijstand nodig. We weten nog niet wie de dader is. Vast staat dat hij wild te keer ging." De politie rukte massaal uit en schakelde een politiehelikopter in. Het medisch rampenplan is afgekondigd. Ziekenwagens reden af en aan.

Noodnummers en opvang voor ouders
De ouders van de kinderen die in het verblijf opgevangen werden, worden gevraagd te verzamelen in dienstencentrum de Zonnebloem in de Breestraat in Dendermonde. De stad Dendermonde heeft twee noodnummers bekendgemaakt, waarop familie en verwanten terechtkunnen: Algemeen Ziekenhuis Sint-Blasius 052/25 22 88 en politie 052/25 12 23.

Bron: HLN
 
eenvoudig nu nummer 4 ook heen is verwijder deze van de aardbol , maar de advokaten zullen hier wel veel plezier aan beleven aan dit gruwelijk verhaal , shade advokaten nu ja we hebben ze betaald on dit te doen .... en ze verdienen er ook nog veel geld mee ..... Stefaan wat doe je eraan ???????
 
Dat ze die kerel niet opsluiten, maar dat ze hem het vel afstropen.
Nu zeg je waarschijnlijk ja maar er zijn mensen rechten.
Ja maar ook voor de kinderen dat vermoord zijn deze hadden ook mensen rechten.
De doodstraf invoeren brengt niet op want een zot trek hem dat toch niet aan, beter hun goed laten afzien.
 
dit is nu gebeurt in een kinderdagverblijf ....... en als zo'en kanibaal naar een school gaat ??? in wat een maatschapij leven we ??? ja ja vroeger had je dit ook , enja ja er werd niet zoveel komentaar over gegeven , maar het was er ........ geef de mensen iets om bezig te zijn ................................... werk , geen 32 u , maar 50 uren zo hebben ze geen tijd meer om idiote zaken te doen ..... syndicaten en nu ????? maar die zal je niet horen :nee: :nee:
 
Heeft niets met werk temaken hoor. Is meer tewijten aan drugs gebruik want een normale mens doet zo iets niet.
 
Psychiatry en werking er van

Psychiatry en werking er van

Ik stel me redelijk vragen bij die psychiater van die kerel.
Als zo iemand tot zo iets in staat is, moet die psychiater toch wel min of meer gezien hebben dat het mis aan het lopen was met kerel ?
Ik hoop dat ze deze nu voor goed in een gesloten afdeling houden en niet in een psychiatry.
Trieste wereld waar we in leven...
 
kerel is ni in psychiatrie hebben ze nu gemeld , en dan nog wat heeft zo een daad als .........

gewoonweg om te kotsen zoiets!!!!!!!!
het zal je kind of familie maar zijn

SIMBA
 
kerel is ni in psychiatrie hebben ze nu gemeld , en dan nog wat heeft zo een daad als .........

gewoonweg om te kotsen zoiets!!!!!!!!
het zal je kind of familie maar zijn

SIMBA

Ik ga af op de feiten die we krijgen via de media. als ik me daar openlijk vragen bij stel en ik ga uit op het feit ( die we kregen via de media) dat deze een psychiatrische achtergrond heeft, vind ik het normaal dat ik kijk naar wie hem opvolgt en in dit geval zou dat zijn psychiater zijn. Als je mij aanvalt moet je ieder die hier ook maar een zin heeft neergepent, over dit voorval aan zijn oren trekken.
Zo maakt Ivan melding van drugs, was er ook niet.

En ik val zeker de psychiaterie in het geheel niet aan. Zou ik nooit niet doen. Ik heb er zelf een kind in zitten. Dus weet waarover ik praat.
Dus in het vervolg niemand niet aanvallen als dit niet nodig is.
 
Als je mij aanvalt moet je ieder die hier ook maar een zin heeft neergepent, over dit voorval aan zijn oren trekken.
Zo maakt Ivan melding van drugs, was er ook niet.

En ik val zeker de psychiaterie in het geheel niet aan. Zou ik nooit niet doen. Ik heb er zelf een kind in zitten. Dus weet waarover ik praat.
Dus in het vervolg niemand niet aanvallen als dit niet nodig is.



beste

of je nu in een soortgelijk geval zit of niet daar heeft niemand een boodschap aan , maar ik vind het wel betreurenswaardig en erg jammer voor u en ik begrijp volledig uw standpunt en ik hoop dat dit u nooit zal overkomen , ik weet wie hier niks mee temaken heeft begrijpt het niet , ...... maar het gaat e'm hier enkel over 'het ' feit dat zoiets kan gebeuren in een maatschappij zoals de onze , en ik hoop dat het de laatste maal is waarvoor ons idiote vlaanderen op de wereldkaart komt , of dat ik de volgende sessie niet meer moet mee maken en vooral niet schieten naar de mensen die hun verontwaardeging uiten om het gebeuren , ........ en nu zal je al uw kogels naar mij richten en dit is echt niet bedoeld om u te kwetsen ,maar begijp ook even de buitenstaanders aub
 
Weer zeer triestig dat hetgene we hier plaatsen word gesiteerd en aangevallen,he:IS HET GEBEURDE DAN NIET ERG GENOEG???


SIMBA
 
Als je mij aanvalt moet je ieder die hier ook maar een zin heeft neergepent, over dit voorval aan zijn oren trekken.
Zo maakt Ivan melding van drugs, was er ook niet.

En ik val zeker de psychiaterie in het geheel niet aan. Zou ik nooit niet doen. Ik heb er zelf een kind in zitten. Dus weet waarover ik praat.
Dus in het vervolg niemand niet aanvallen als dit niet nodig is.



beste

of je nu in een soortgelijk geval zit of niet daar heeft niemand een boodschap aan , maar ik vind het wel betreurenswaardig en erg jammer voor u en ik begrijp volledig uw standpunt en ik hoop dat dit u nooit zal overkomen , ik weet wie hier niks mee temaken heeft begrijpt het niet , ...... maar het gaat e'm hier enkel over 'het ' feit dat zoiets kan gebeuren in een maatschappij zoals de onze , en ik hoop dat het de laatste maal is waarvoor ons idiote vlaanderen op de wereldkaart komt , of dat ik de volgende sessie niet meer moet mee maken en vooral niet schieten naar de mensen die hun verontwaardeging uiten om het gebeuren , ........ en nu zal je al uw kogels naar mij richten en dit is echt niet bedoeld om u te kwetsen ,maar begijp ook even de buitenstaanders aub

Wie in gods naam heeft nu ook maar gezegd dat ik in zo'n geval zit ? Tekst van mij nog eens goed lezen. En ik kraak nooit iemand af die hier een tekstje zet, integendeel, waarom zou ik hier vertoeven...om wijzer te worden niet meer niet minder. Als ik in dit feit een tekstje zet is dit om mijn verontwaardeging neer te pennen. Nu zeg jij dat ik schiet naar mensen die hier een tekstje zet, zou niet weten naar wie ? Nog eens goed lezen beste,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan