Smartphone Doro 7080 dual sim, deksel zonder noodknop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na een week googlen weet ik het nog niet. Er zijn phones waar je een ander deksel kunt opzetten zonder noodknop. Bij andere moet je een ganse pdf lezen om evtl via instellingen wat te doen en weet je 't nog niet.
Hier ligt een nieuwe Nokia opzij met een noodknop die eigenlijk broekzakbeller is. Nokia verkoopt graag maar geen service.
Weet iemand dit die toevallig al ene heeft?
 
Even naar Doro service gemaild, ik wilde dat knopje evtl al vastplakken met secondenlijm.
Antwoord van hun:
Bedoeld u de assistentie knop?

Activeren van de assistentie knop :

Activering Activeer de hulpfunctie met de hulpfunctieknop.

1. Druk op Menu Instellingen Assistentie Activering:

• Aan normaal de knop ongeveer 3 seconden ingedrukt houden of binnen 1 seconde tweemaal drukken.

• Aan (3) de knop binnen 1 seconde driemaal indrukken.

• Uit de hulpknop uitschakelen.

Of dat laatste zinnetje het uitschakelen van de noodknop is?
 
Hier ligt een nieuwe Nokia opzij met een noodknop die eigenlijk broekzakbeller is. Nokia verkoopt graag maar geen service.
Weet iemand dit die toevallig al ene heeft?
een label in het batterijvak?
vergelijken met de website Nokia .... uitzicht,model of iets dergelijk?

Nokia .... broekzakbeller? iPhones kunnen ook broekzakbellers ....
een nieuw toestel zonder doosje, handleiding?
 
Ik heb hem besteld, ik denk dat hij goede specificaties heeft.
Op andere fora vind ik ook niets, die zijn met duurdere phones bezig.
 
Al goed nog net niet besteld. Bij nog maar eens zoeken werkt Chrome slecht erop, emails zal dan ook maar zo en zo zijn. Net op tijd gelezen bij de revieuws in 't Frans. Dus nog maar verder gegoogeld(uren).
CUBOT King Kong Mini 2-4.0, deze gaat het dan worden. Is van 2020 en een accu van 3000 mAH. Dat gezichtsherkenning ken ik dan weer niet, mss kan ik dat afzetten.
 
Is het wel verstandig om een onbekend merk te kopen, hoe zit het bijv met garantie waar je het aanschaft?
Alie express / Amazon?
 
Amazon nl maar komt wel van Polen dacht ik. Is een kleiner formaat waar ik ook naar zocht.
Itsme zou er op moeten komen , pas dan kun je itsme op je laptop zetten. Daarom vervalt ook die Nokia.
 
Ik koop niks, reden, na 2 jaar geen veiligheidsupdates meer krijgen voor Android 10 en 't jaar 2022.
Ik ga datt eerst onderzoeken, hoe is men in feite bezig? Hardware is 't bijna idem of moet je geluk hebben?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan