Windows 10 PrimeOS (Android) in Dual Boot?

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo beste mensen,

Ik experimenteer graag op mijn oude Laptop. Momenteel staat er op deze Laptop in Duelboot, Windows 10 en Mint Linux geïnstalleerd en dat werkt prima .
Nu vraag ik mij af, of in combinatie met de bestaande Dualboot, daarbij- (of daarbovenop) tevens nog PrimeOS (Android) kan installeren.
Wie kan mij vertellen, of dat mogelijk is, zonder problemen voor mijn huidige Dual Boot installatie?
Ik hoor het nog graag.
Ik hoor het nog graag. Ik hoor het nog graag en ben benieuwd naar het antwoord,
Met vriendelijke groet,
Cor Jansen
 
volgens ik zo kon vinden zou dit mogelijk zijn je dient er eigenlijk er op te letten dat de Windows 10 je hoofd besturingssysteem blijft ..
ik heb je een pdf opgezocht waar ik je vervolgens naar verwijs doch zie ik dat er al een tutorial beschikbaar is ..
*was deze pdf aan het zoeken terwijl er al een mogelijke oplossing aangeboden werd .
 
Hallo allemaal, het is mij wél gelukt om PrimeOS in Dualboot te installeren, PrimeOswerkt na de installatie en in eerste instantie op mijn Laptop, maar het gaat mis bij een herstart. Bij een nieuwe opstart krijg ik geen Bootmanager, ik krijg dus geen keuze tussen Windows en PrimeOS. Er wordt meteen naar Windows doorgestart. Nu is dat voor mij geen probleem, want het was voor mij een experiment, dat dus niet (helemaal) is gelukt. Nogmaals dank voor jullie bijdrage en tot ziens,
Groet,
Cor
 
Spijtig te lezen dat het niet helemaal gelukt is. Jammer voor Android dat dual boot nu niet werkt, voor mij als Android lover. Ik waag mij niet aan dual boot, terwijl mijn laptop aangeeft dat hij dit aankan. Ben al lang blij dat ik nu eens een echte laptop op schoot heb staan in plaats van een netbookje. Het verschil is echt enorm.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan