Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn vraag is, hoe kan ik een dos popup menu verwijderen.
Zolang dit menu niet verwijderd is kan ik niets doen. Hierin zit een opstartmenu, om een keuze te maken om op te kunnen starten van een van de twee HD's.
Standaard start de pc op van HD 1, en er is een mogelijkheid door "pres F1 or F11 for W2000"
Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen.
 
je heb dus in feite een dual boot op je systeem staan met linux en een windows 2000 ?
nu telkens je de pc opstart krijg je dus een bootmenu te zien waar in je dan de keuze dient te maken welke besturingssysteem je wenst op te starten ...
gezien je Linux gebruikt en de W2000 kan ik hier geen antwoord op geven .

vraagje waarom nu nog de W2000 gebruiken ?
 
vergissing van me gezien er bij u onder de provider wel degelijk Linux vermeld word .

wel start vanuit de Vista dan een msconfig op ...
in msconfig zie je dan 2 opstart regels vermeld staan ... zet de opstart regel van Vista het eerste en tevens ook als de standaard opstart regel ...
rechts in het scherm van msconfig zie je ook een timer staan , standaard geeft deze 30 seconden aan ...deze verander je naar 3 seconden bevestig je keuze ...

de toets F1 geeft te kennen dat er met 1 van de 2 hd's iets mis is .....m.a.w. deze heeft zo goed als zijn einde levensduur bereikt ....
en ik veronderstel dat het hier om de hd gaat waarop de W2000 geinstalleerd staat omdat je dus de melding krijgt "pres F1 or F11 for W2000"
 
Waar staat er een Linux? Volgens je info gaat het om een Windows Vista en een Windows 2000...??
de vermelding dat hij dus linux gebruikt staat bij hem onder de provider ....daar eerder niet vermeld werd wat zijn 2de besturingssysteem was ging ik er van uit dat hij dus linux en de W2000 gebruikte ....dit was dus niet zo ....
Ashampoo_Snap_2013.08.31_20h02m12s_019_.png
 
Laatst bewerkt:
Hoe kan ik de Linux veranderen in w7/w8 ?

ben je in het bezit van de installatie dvd met de bijhorende licentie..?
indien zo dan plaats je de windows dvd in de drive en ga je opstarten van af de dvd ...denk er aan om de partitie waar de linux op staat eerst te formateren naar NTFS vooralleer je de installatie daadwerkelijk opstart
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan