Software download manager

Status
Niet open voor verdere reacties.
@severins en/of @Skippy Ik heb ooit wel eens een DMgr geinstalleerd maar daarna nooit meer gebruikt en er dus afgegooid ...

Zit me nu dus af te vragen of ik iets heb gemist ? In welke omstandigheden heb je behoefte aan een download manager ??? (en dan heb ik het niet over torrents, NBZ of iets dergelijks :cool: )
 
Ik gebruik een download manager tegenwoordig ook nog maar incidenteel en dat is voor de hobby.
Als ik op locatie ben met de laptop en ik heb een aantal YouTube filmpjes nodig. ( gebeurd niet vaak, maar toch komt het wel voor )
Het is me te vaak gebeurd dat dan de wifi verbinding wel eens weg valt, of ergens net buiten bereik loop en ik daardoor helemaal opnieuw moet beginnen met downloaden en dat is lastig als er zo'n 10 tot soms 30 filmpjes bezig zijn.
Een download manager gaat verder waar het gebleven was. Scheelt me dan veel zoekwerk.
 
Ik had dit topic gemist.
Tegenwoordig gebruik ik zo af en toe PyIDM wel eens.
Hier ben ik eigenlijk best wel tevreden over, het doet wat het doen moet, zonder gezeur en het is gratis.
Ook een pré is dat het portable is en dus niet geïnstalleerd hoeft te worden.

Hier een beknopte manual, maar veel meer heb je ook niet nodig : PyIDM/user_guide.md at master · pyIDM/PyIDM · GitHub
gewoon ter aanvulling:
bron: Computer Idéé
 

Bijlagen

  • PyIDM.pdf
    3.5 MB · Weergaven: 162
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan