Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb geen wagen dus neen ik heb ook geen ervaring er mee ...;)
 
Wij hebben wel een wagen, maar ik rij er bijna nooit mee, dus ik heb ook geen headset van doen. Mijn vrouw heeft er ook geen, al rijd zij het meest met de auto, maar dat zijn het meest ritjes van max 5 km.
 
Beste hoofdtelefoon

Beste hoofdtelefoon

De Sennheiser RS 185 heeft de beste reviews, maar duur.

De Sennheiser HDR 185 doet het ook goed.

Ik heb nogal wat YouTube filmpjes hierover gezien.

Sen.jpg
 
ik denk dat meer eerder een draadloze heatset bedoelde om te bellen ....
zoals deze hier onder voor 25€

Ashampoo_Snap_2015.06.24_19h04m50s_005_.png
 
Aaaah, niet voor muziek? Dan is het beter een systeem te hebben waarbij je kunt spreken en luisteren zonder iets in je oren. Veiligheid voor alles.
 
of mogelijk toch om muziek te luisteren ... met de SONY MPE Draadloze sport oortelefoon Wit en dit voor 70€
Ashampoo_Snap_2015.06.24_19h13m34s_006_.png Ashampoo_Snap_2015.06.24_19h13m52s_007_.png

verkrijgbaar via Media markt
 
Aaaah, niet voor muziek? Dan is het beter een systeem te hebben waarbij je kunt spreken en luisteren zonder iets in je oren. Veiligheid voor alles.

met die draadloze headset kan men bellen ...dus ook inspreken ...lees de tekst er maar op na in de link
 
Vandaag even binnen bij 'Action' zag ik toevallig de Philips SHB1700 liggen voor 12 euro ... kon ik niet laten liggen voor die prijs ... meegenomen en eens testen in de komende dagen.

SHB1700_37-PID-global-001.jpg
 
Er staat 1 filmpje op youtube, maar het is in een voor mij onverstaanbaar taaltje. Dus lijkt het mij zinloos om het hier ook te gaan posten. Of Xperia moet een taalknobbel zijn die ik weet niet wat voor talen allemaal kan.
 
Ondertussen al eens een kleine test op Xperia , werkt perfect ! Bluetooth aan Knopje druk headset ... maakt verbindingen en het werkt ! Windows phones hier lukt het niet ... herkent het niet ...
 
Windowsphone herkent het niet? heeft die dan geen bluethoot? Dan zou het normaal gezien toch ook moeten kunnen pairen? Of is de headset niet compatible met windowsphone gelijk met vele apps?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan