Probleem met de adapter voor draadloze- en lanverbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Halllo,
Ik heb sinds kort een probleem met de adapter voor zowel draadloze als lan-verbinding, mn geen van beide doet het nog, ik krijg slechts beperkte connectiviteit.
Ik heb een poging gedaanvia de cmd.exe, een kopie geplatst op bureaublad, vervolgens uitvoeren als adminastrator en dan volgende regels getypt in het cmd venster:
netsh int ip reset resetlog.txt
netsh winsock reset
Vervolgens de laptop opnieuw opgestart maar het probleem is niet verdwenen, ben nu zowat ten einde raad.
Wat extra hulp is dus welkom in deze.

Alvast bedankt bij voorbaat

Garreth
 
Hey,
Probleem is op de officiële Packard Bell website dat de drivers die vermeld staan bij het type toestel niet blijken te matchen met wat in het toestel geplaatst is, dus die downloads zijn nutteloos blijkbaar, die optie heb ik al gedaan.
Bij andere zoals driverscape bv moet je eerst scannen, vervolgens downloaden en dan installeren, maar gezien noch de lan of wireless het doen brengt ook dat geen soelaas.

Mvg
 
Packard Bell internet

Packard Bell internet

Hey,
Probleem is op de officiële Packard Bell website dat de drivers die vermeld staan bij het type toestel niet blijken te matchen met wat in het toestel geplaatst is, dus die downloads zijn nutteloos blijkbaar, die optie heb ik al gedaan.
Bij andere zoals driverscape bv moet je eerst scannen, vervolgens downloaden en dan installeren, maar gezien noch de lan of wireless het doen brengt ook dat geen soelaas.

Mvg

Hoi Kijk eens of je geen malware op lappie hebt staan
Gr Seca
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan