Windows 10 dropbox

Status
Niet open voor verdere reacties.
In windows verkenner stond 2x bureaublad vermeld,ik heb daar één van verwijdert maar nu ben ik een belangrijk excel document kwijt die op het bureaublad stond.Tweede bureaublad bleek van dropbox te zijn,maar ik kan het daar niet terughalen,ook via excel op mijn pc is het niet meer terug te vinden.Easeus Data Recovery vind het bewuste document ook niet terug.Ben ik dat nu echt kwijt ? Heb ook al systeemherstel gedaan en via prullenbak ook niks gevonden.
 
je heb systeemherstel gedaan zeg je bedoel je dus dat je een systeemherstelpunt heb terug gezet ..
indien zo en je verkreeg dat document niet terug dan vrees ik ervoor .
 
Systeemherstel is niet bedoeld voor "niet systeem bestanden". Standaard gebruikers bestanden zijn niet mee voorzien hierin. Wat ook vrij normaal is trouwens. Het gaat om systeemherstel, geen data herstel.

Met recovery software maak je meestal wel kans zoiets terug te halen. Op voorwaarde dat er ondertussen niet teveel verandert is.
 
Ik vind meestal met recuva wel alles terug.
Niet dat het altijd te recupereren is hoor. Dan staat er "overschreven door"
Wat U eerst moet weten is "waar stond het"
Het probleem is dat Windows de namen van mappen voor ons vertaald.
Zo ziet U C:\Gebruikers\Bureaublad terwijl het C:\Users\Desktop is.
Als U kiest bij Recuva de optie "mappen herstellen" moet het te vinden zijn.

Wanneer het te vinden was in Bureaublad op DropBox ben ik bang dat het echt weg is.

Helaas kapen OneDrive en DropBox als je niet op let, jouw bestanden.
Onder het mom van veiligheid worden bestanden verplaatst.
Om U te beschermen tegen ransomware.
 
Ja,heb via easeus data recovery toch nog het document terug gevonden,alleen de laatste aanpassingen van het excel bestand stonden er niet bij,dus denk een bestand van een tweetal maanden geleden.Ben toch blij dat ik dat nog heb.Bedankt voor de reacties !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan