dubbele mp3 bestanden wegwerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucky2000

Steunend lid
Vip Lid
beste ik heb oa volgende mp3 bestanden
50's 60's Girl Group The Cookies ~ Only To Other People.mp3

50's 60's Girl Group The Cookies ~ Only To Other People (2).mp3
50's 60's Girl Group The Cookies ~ Only To Other People (3).mp3

dat zijn 3 x dezelfde maar met duplicate finder of double killer en andere software verdwijnen die niet aangezien de naam niet dezelfde is(er staat een cijfertje bij). bestaat er een programma die deze kan verwijderen??? ik heb zo veel van die mp3 bestanden met (1) enz erachter

dank

lucko
 
Als je in de muziekmap bij zoeken intikt *(1).mp3, dan vind je alle mp3 bestanden eindigend op (1) met extentie mp3. Deze kan je dan wissen.
Doe dat ook met (2) , (3) enz. denk niet dat je veel hoger dan die 3 zal moeten zoeken.
Dus de asteriks staat voor alle (1) eindigend op die (1) met extentie mp3.
 
Probeer het een met Lookdisk http://www.fxsearch.com/ldw_eng/ en geef de zoekopdracht (1)
Het enige probleempje met dit programma is dat het de gehele schijf doorzoek op bestandsnamen met de naam (1) dus het kan zijn dat je ook in andere mappen bestanden vindt met (1) in de bestandsnaam.
Je kunt dus niet in alleen bepaalde mappen zoeken voor zover ik weet.
Maar alles wat gevonden wordt en dan rechtermuisklik kunt u dan verwijderen.

Maar het is een behoorlijk krachtig programma, incidenteel gebruik ik dit ook wel eens bij moeilijke zoekopdrachten.
 
lucky2000;n234932 zei:
dank maar dat helpt niet. er gebeurt niets als ik dat doe. ik vul dat rechtsboven in maar alles blijft zoals het is

Je moet wél in de map staan waar Uw muziek zich bevind. Het commando *(1).mp3 moet je letterlijk ingeven met * en haakjes en punt zoals hier staat. Dus zoals het in het rood staat. Uiteraard ook klikken op zoeken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan