Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn dvd speler van mijn pc speelt geen dvd's (films) af die ik gebrand hebt.
Op een gewone dvd speler speelt die dvd's wel.
Ik heb al verschillende brand programma's geprobeerd.
Zonder succes.
Grtjes
 
dit heb'k nog wel eerder gezien dat bepaalde type dvd rom drives, zelf geschreven dvd's niet kunnen lezen.
welk type lezer is dit?

Het kan ook liggen aan het merk en type van media, ook de snelheid waarmee er geschreven is kan een invloed hebben.
Over het algemeen geldt hoe trager geschreven hoe meer kans dat die gelezen wordt.
 
Dit kan je lens zijn die vuil is (wat eerder zelden voor valt).
ik zag ook al eens een dergelijk probleem, die in de register iets te maken had met de upper en lower filters. Maar dit heeft normaal te maken met updates van drivers. op je systeem.

anders kan het zijn dat de drive effectief defect is.
 
Resume, een gekochte DVD speelt wel af in die DVD lezer/brander, een gemaakte in diezelfde brander niet maar die willen wel in andere spelers.

Welk brandprogramma's zijn er geprobeerd en welk type DVD's, plus of min, RW of alleen R zijn er gebruikt en is de speler regiovrij indien het films zijn uit een andere regio?
 
Het feit dat de drive, de dvd's wel kan schrijven maar niet kan lezen. (en andere toestellen die wel kunnen lezen) zou me doen vermoeden dat er iets mis is met de lens.
(de driver lijkt ok, gezien gekochte dvd's wel werken)
ook het feit dat je de bestanden niet in verkenner ziet, duid aan dat het niet aan het afspeelprogramma ligt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan