Varia Een gratis cursus Artificiële intelligentie.

Status
Niet open voor verdere reacties.

stallion

Medewerker
Forumleiding
Vip Lid

Veel plezier. Geschikt voor héél veel sectoren.

Hij is er! De Vlaamse AI-Cursus

Waarom is AI zo belangrijk en hoe gebruiken we het?

Jouw data zijn geld waard

Waarom zijn computersystemen soms seksistisch?

en nog veel meer ;-)
Naamloos.png
 
Als die cursus voor iedereen is, denk ik niet dat je er veel van gaat moeten verwachten. Ik heb daar een paar jaar terug een doctoraat over gesproken die met AI (lees neurale netwerken) bezig was, en dat was heavy stuff werd me verteld. Zeker niet voor iedereen weggelegd. Waarschijnlijk richt deze cursus zich daar helemaal niet op. En zullen ze gewoon vertellen wat ermee gedaan wordt en waar het gebruikt wordt etc. Dus als dat je uitgangspunt is, mss wel de moeite(?)

 
Als die cursus voor iedereen is, denk ik niet dat je er veel van gaat moeten verwachten. Ik heb daar een paar jaar terug een doctoraat over gesproken die met AI (lees neurale netwerken) bezig was, en dat was heavy stuff werd me verteld. Zeker niet voor iedereen weggelegd. Waarschijnlijk richt deze cursus zich daar helemaal niet op. En zullen ze gewoon vertellen wat ermee gedaan wordt en waar het gebruikt wordt etc. Dus als dat je uitgangspunt is, mss wel de moeite(?)
Vergis je niet, deze cursus is behoorlijk intensief en heel uitgebreid. Oorspronkelijk was hij niet voor iedereen bestemd, ik heb deze in Juli voltooid en zelfs een certificaat ontvangen. Nu, bij opzoeking, merk ik dat niet alle info die ik gezien heb, er op staat, maar toch wel voldoende om je er in te verdiepen... echt alle sectoren kwamen aan bod met hun meest praktische toepassingen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan