Status
Niet open voor verdere reacties.

ritte

Steunend lid
Vip Lid
Ik kocht regelmatig een media player maar er zijn verschillende die geen iso bestanden kunnen afspelen zou het niet beter zijn een mini pc aan te schaffen ,kost amper meer dan goede player en samen met draadloze muis en toetsenbord heb je tenminste iets stabiel en niet duur ,wie heeft ervaring of goede raad
 
Laatst bewerkt:
Je schiet volgens mij met een kanon op muggen. Als je hier op de site eens kijkt (er lopen al diverse vragen) zie je dat je vanaf een 40€ al een degelijke mediaplayer kunt hebben. Als je daar een USB of extern schijfje op inplugt, ben je overal. Die van mij komt van Aldi en tot hiertoe speelt die alles ja, ook iso. Maar je vind ze ook bij Saturn en mediamarkt. Voor minder of 100€ heb je er zeker een 10tal die voldoen.
 
ik had een Philips van Conrad maar die is stuk en ze maken geen nieuwe meer 69 euro,dan maar ene gehaald bij van den borre maar geen iso op de verpakking stond nochtans wel


Als dit op de verpakking staat, dan klacht neerleggen bij Vandenborre.
 
Gegevens Philips HMP8001 : System
• Operating system:Android 4.1.1: Android 4.1.1
• Processor: ARM Cortex A9 dual core 1.5GHz
• Built-in memory: 4GB: 4GB
• RAM: 1GB: 1G
Komt uit binnen de 3 weken.
 
wou ik ook aankopen, helaas te laaaaaaaaaaaaat ! komt waarschijnlijk nog wel uit, later.

niet alleen kamperen bij de scholen in A'pen, nu ook bij de Aldi!

grtz.wivy ;!

Je kan toch ook via het web bestellen. En komt zeker nog uit.
Op de site van medion staat toch "Op voorraad"
 
Hallo Carlo als ik het goed begrijp hoef je niks te kopen ,ik voldoe aan voorwaarden yelo enz.... Dus ik verbind mijn harde schijf via USB aan mijn pc en via yelo komt alles netjes op mijn tv scherm is wel 153 cm met een goede kwaliteit
heb jij dit al getest?
 
Hallo Carlo als ik het goed begrijp hoef je niks te kopen ,ik voldoe aan voorwaarden yelo enz.... Dus ik verbind mijn harde schijf via USB aan mijn pc en via yelo komt alles netjes op mijn tv scherm is wel 153 cm met een goede kwaliteit
heb jij dit al getest? En werkt het ook op een i mac want daar gebruik ik vlc die speelt alles af zonder morren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan