Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Ik heb op mijn pc een windows 10 pro staan van 4.38 gig groot
ik zou die willen verplaatsen naar mijn EHD maar dit gaat niet omdat het te groot is (NTFS)
Hoe krijg ik die wel op mijn EHD, ik weet dat heel grote bestanden niet kunnen verplaatst worden maar er moet toch een manier zijn om die te kunnen verzetten

greets

ed
 
Waarom zou een ISO in rar "omzetten" niets opleveren? Wat is het hoofddoel zulke tool? (rar, zip, ...) Archiveren en comprimeren. Vooral deze laatste is geen onderdeel van een ISO fileformat. Of je er veel mee gaat winnen, dat is een andere zaak. Praktisch ben je meer met een standaard ISO dan een gearchiveerde ISO.

Dan, we begrijpen je niet?
Zijn verschillende vragen afgevuurd waarop geen antwoord, waaronder eentje van mij. Is er nog voldoende ruimte beschikbaar op je externe schijf? Als we EHD technisch correct vertalen gaat het dus om een externe schijf.
 
ik geef Qtex gelijk en we gaan nu toch niet gaan vallen over de vertaling van EHD, iedereen die met pc's bezig is weet wat dit wil zeggen,
en mijn EHD is 2 terabyte groot
 
Begrijp er de ballen van. Eerst zegt ge dat Uw schijf in NTFS is geformatteerd en dat het niet lukt.
Nu schrijf je dat je een USB Stick hebt genomen, die in NTFS geformatteerd en probleem is van de baan.
Waarom lukt het dan niet naar uw HDD?
 
't ja dat was ook aanvankelijk mijn vraag ook in #1
daarom de usb stick, ik was het beu om nog verder te gaan zoeken
laat hier dan maar ook een slotje zetten op dit onderwerp?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan