Eigenlijk was ik vanavond voor Belgie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quit

Steunend lid
Vip Lid
Ik ben totaal geen voetballiefhebber, maar Holland blijkt volgens de herrie in mijn straat verder te gaan.

Laten we het maar hier op houden: Laat de beste winnen.
 
Jammer voor de duivels maar nu zullen vele belgen voor Nederland supporteren.
 
eigenlijk als ik eerlijk mag zijn dan ben ik blij dat ze zover gekomen zijn maar ben ik opgelucht er uit te zijn ...
de reden hiervoor is !
stel dat België als eerste komen te staan !
moet België dan de volgende WK niet als gast land optreden !!!
**ze konden dat geld dat men daaraan wilt spenderen beter op een andere manier spenderen ....bv: om de schuldenlasten te verlichten die elke Belg met zich meedraagt...of ben ik verkeerd !

( indien dit bericht ongepast is kan men dit verwijderen )
 
moet België dan de volgende WK niet als gast land optreden
Nee Qtex volgende WK is in Rusland!Als je songfestival wint ben je gastland denk ik....
En nu ja voor Nederland supporteren!!!
mvg
 
Nederland heeft volkomen terecht gewonnen, vergeleken met Costa Rica. Die stuurden gewoon puur op de strafschoppen aan. En die hebben ze gekregen, maar niet zoals zij wilden. :p
 
@Lana vanavond zou er wel eens heel veel herrie kunnen zijn in je straat;)....hopelijk wint Nederland...finale tegen Duitsland is eentje om naar uit te kijken!hup hup Holland(y)(y)(y)
 
Ik ben ook geen echte voetballiefhebber. Nu België er uit is hoop ik ook ergens dat Nederland er als beste mag uitkomen...
 
Nou, ik heb tijdens mij pauze een klein stukje gekeken.
Ik hoop niet dat de gehele wedstrijd zo was, maar Argentinië mag van mij door.

Wat een blamage, mensen die miljoenen per jaar verdienen en zo presteren.

Als ik zo slecht zou presteren krijg ik per direct mijn ontslag waarschijnlijk.

Laat a.u.b de beste winnen.
 
Het robotvoetbalteam van de TU Eindhoven doet volgende week mee aan het WK Robocup in het Braziliaanse João Pessoa. Zestien teams uit de hele wereld strijden dan tegen elkaar. Vorig jaar verloor het team van de TU/e in de finale van China.
Lees verder>>>>>> ;)
 
Ik kijk nooit naar die sportprograms. Volgens mij mag het niet mogelijk zijn dat mensen op enkele uren méér betaald krijgen dan de gewone sterveling die zijn hele leven lang werkt. Alles draait nog enkel om de poen. Dat is geen sport meer. Degene die hier de nog ongekende pepmiddelen weet te vinden, schept het best.
Heb me als jongeling ook in de sport gewaagt. Zelfs als er maximaal een chocolade mee te winnen was, waren er bij die naar pilletjes grepen om beter te doen. Toen ik dat opmerkte ben ik gestopt en nooit nog meegedaan of gekeken.
 
[h=1]Nederlanders winnen WK robotvoetbal[/h]Het Nederlandse robotvoetbalteam van de Technische Universiteit uit Eindhoven is wereldkampioen geworden van de RoboCup. In de finale versloeg Tech United het team van China.
Lees verder>>>>>>
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan