Hardware eufy buitencamera

Status
Niet open voor verdere reacties.

minoe

Steunend lid
Vip Lid
Onlangs gepost dat ik op zoek was naar buitencamera en is DEZE geworden.Heb nu echter probleem dat niet alle bewegingen gedetecteerd worden.Detectiegevoeligheid staat op max en heb 'alle moties ' aangevinkt i.p.v. 'alleen voor mensen'.Wifi ontvangst is ok.Homebase is aangesloten met ethernetkabel daar blijkbaar het wifisignaal v/d homebase sterker is dan mijn eigen wifi.Kan mijn beelden ook niet bekijken als ik weg ben van thuis(mobiel) wat toch noodzakelijk is want anders ben ik er niet veel mee.Iemand idee.
 
Homebase is aangesloten met ethernetkabel daar blijkbaar het wifisignaal v/d homebase sterker is dan mijn eigen wifi.
Maar heb je op die Homebase de wifi ook uitgezet ? Want ontvangst (van elk toestel overigens) dat zowel Ethernet kabel als Wifi heeft aanstaan gaat steeds in de vernieling ...
 
Heb nu echter probleem dat niet alle bewegingen gedetecteerd worden. Detectiegevoeligheid staat op max en heb 'alle moties ' aangevinkt i.p.v. 'alleen voor mensen'.
Om daar iets zinnigs over te zeggen zouden we terplaatse moeten zijn. Detectie wordt mogelijks beinvloed door omgeving, kijkhoek, afstand tot .... etc... Kan je enkel mee experimenteren.
 
Totaal 237 gedetecteerde gebeurtenissen en maar 95 opgeslagen ?Hoe komt dit
 

Bijlagen

  • 1.jpg
    1.jpg
    14.6 KB · Weergaven: 42
Zul je in de settings van de Eufy-app moeten zoeken ... en vinden.
Er is blijkbaar een evaluatie van gebeurtenissen om te bepalen of ze al dan niet moeten worden opgeslagen. (duur gebeurtenis ? moment ?)

Bekijk vooral het onderscheid tussen 'Home' mode en 'Away' mode...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan