Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dag swake,
ik stuur wekelijks gegevens door naar mijn baas (excel 2007)
als daar bepaalde cijfers afwijken van normaal wil ik deze late knipperen, zodat hij het goed ziet.
gewoon handmatig instellen wat knipperd.
dat is het.
groetjes,
Andre.
Het is inderdaad mogelijk om een cel te laten knipperen in Excel 2007, maar zover reikt mijn programmeerkennis niet. Om een cel te laten knipperen in Excel moet je iets kennen van vba script.
Wat je misschien kan doen is de cel opvullen met een zeer opvallende kleur met daarin de inhoud (tekst of cijfer) ook in een zeer opvallende kleur.
Maar je kan ook kiezen voor voorwaardelijke opmaak. Dan geef je een bepaalde kleur of andere zaken aan. Vb : Als de waarde groter is dan 5 zet dan het kleur in rood. Je kan dan afspreken dat alles wat die kleur heeft, moet bekeken worden.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.