Windows 10 extensie idx en sub

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucky2000

Steunend lid
Vip Lid
beste

ik weet niet wat er gebeurd is, maar met welke app moeten deze bestanden geopende worden aub. nu staat er een wit hokje voor. ik heb dat veranderd dat alle moeten geopend worden met adobe reaaer maar dat is het niet. hoe kan ik het juiste terug doen dank
lucko
 
sub en idx bestanden zijn volgens mij ondertitelingsbestanden.
Deze behoeven in principe niet geopend te worden, deze bestanden worden automatisch gelezen door de player zodra ze toegevoegd zijn.
Tenzij de ondertiteling niet klopt en bewerkt moet worden.
Als ik me niet vergis kan zoiets zelfs met kladblok geopend worden. Even proberen dus.
 
Met welke software zou u het willen openen ?
En waarom zou u het willen openen ?
Als deze bestanden nooit geopend behoeven te worden zou ik het gewoon zo laten. Deze bestandskoppeling kan geen kwaad.

En anders, ik weet niet zeker of kladblok dit opent. Probeer het maar eens.
Start / Uitvoeren en dan notepad
Links boven Bestand / Openen en ga dan naar jouw idx of sub bestand.
Kun je dit openen, kun je een bestandskoppeling maken naar de juiste app ( notepad ) via de eigenschappen van het bestand.
C > Windows > System32 > notepad
 
En als je het helemaal nergens naar gekoppeld wilt hebben kun je dit via de register editor verwijderen.
Tik in bij Start / Uitvoeren regedit
Dubbelklik op HKEY_CLASSES_ROOT
Ga dan naar .idx
Ga hierop staan met rechtermuisklik en kies Verwijderen
Doe hetzelfde voor .sub
 
ok dank je hartelijk !! prettige feesten nog en hou het veilig niet zoals ik deze morgen hoorde dat er bij de beenhouwers besteld wordt voor 20 personen!! begrijp die mensen jammer genoeg niet :)
 
ok dank je hartelijk !! prettige feesten nog en hou het veilig niet zoals ik deze morgen hoorde dat er bij de beenhouwers besteld wordt voor 20 personen!! begrijp die mensen jammer genoeg niet :)
Dit zegt toch niets. Met vaderdag bestelden we voor 18 personen ontbijt. En toch heeft iedereen zijn ontbijt thuis genuttigd. Gewoon aan elk lid van het gezin thuisgeleverd. Iedereen wist dat samenkomen niet mocht en hield zich aan de regels.
Dus niet te rap conclusies trekken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Quit
@Mik Je geloof in de goedheid van de mens siert je ! Maar ik heb toch mijn twijfels ... :unsure:
Dat is toch hetgeen wij gedaan hebben met de 1e lockdown. Geloof het of niet. Maar denk niet dat we de enigen zijn. Natuurlijk zullen er ook anderen zijn. Vandaar dat ik ook schrijf : "Dus niet te rap conclusies trekken."
 
Ingeent of niet?
Inenting gekregen.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan