Social Media Facebook vergrendeld vervolg

Status
Niet open voor verdere reacties.

starmaker

Steunend lid
Vip Lid
Na herinstallatie en beveiliging begint de ellende weer.
Facebook wordt alweer een tweetal keer per maand vergrendeld.
Zelfs een ander e-mailadres gebruikt, het helpt allemaal niet.
En je kan Fb ook niet contacteren of het probleem melden?
 
heb ik ook reeds verschillende keren voor; eerst is mijn paswoord gereset zonder mijn medeweten (door persoon in het buitenland). daarna zelf geen toegang tot mijn account. heb tussendoor reeds 4 e-mailadressen gebruikt.
nu kan ik er op maar durf geen vrienden of groepen toe te voegen; ben terug bang voor gehackt te worden.
 
Mijn FB account is ook ooit eens een tijd gehackt geweest. Ik kon niets anders doen toen als mijn FB account af te sluiten, heb eerst iedereen ontvriend, mijn berichten verwijderd, mijn foto's en zo ook verwijderd. Want ik kon wel telkens mijn wachtwoord aanpassen en na enkele uren was hij terug gehackt. Heb hem toen verwijderd, deze is na die 30 dagen tijd niet terug online gekomen door de hacker (gelukkig). Heb nu een nieuwe met een mail adres dat ik enkel voor FB gebruik en 2 staps verificatie. Ik gebruikte en gebruik nog steeds FB heel erg weinig. Maar dit is inderdaad balen en heeft dus niets te maken met wel of niet met een computer kunnen werken. Zowel ik als Satllilon hebben dit blijkbaar al eens voor gehad. Ik ben nu niet zo goed als Stallilon, maar toch.
Moraal van het verhaal, altijd 2 staps verificatie gebruiken.
 
mijn account werd verleden jaar ook gebruikt door een andere .. kon enkel door een 2 stapsverificatie aantonen dat ik de eigenaar was/ben van dit betreffend account ..
nadat ik eindelijk dan ook het vermelde email adres kon aanpassen naar dat van mij , welke ik destijds opgegeven had bij registratie kon ik ook vervolgens een nieuw wachtwoord instellen gegenereerd door de wachtwoord manager van de Edge deze bestaat uit cijfers , kleine letters en hoofdletters als ook speciale tekens te samen 15 tekens lang ..
éénmaal deze ingesteld en gebruikt werd werd vervolgens de 2 stapsverificatie weer uitgezet en tot op heden nu ruim 6 maanden is het niet meer voorgevallen dat mijn account door een ander werd gebruikt ..

*men kan immers via beveiliging en aanmelden (facebook ) zien waar je bent aangemeld..
 
een bedenking: als je er zoveel rommel mee hebt, waarom maak je er dan nog gebruik van. vroeger had ik een hotmail-account 2 x gehackt ... nooit meer, dan de chinezen nu maar hun eigen account kraken .....
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan