Social Media

Een vraag over Social Media kan je hier kwijt.

Ondanks tweestapsverificatie is mijn fb account toch weer vergrendeld.
Antwoorden
12
Weergaven
322
Beste mensen, Ik heb eeb kort zelf gemaakte MP4 videotje gemaakt met Windows moviemaker. Dat is uitstekend gelukt. Ik wilde dit filmpje via...
Antwoorden
0
Weergaven
130
Misschien kan iemand mij helpen want kan nergens om hulp vragen , of beter al de hulplijnen van Instragram leiden altijd naar het zelfde antwoord...
Antwoorden
2
Weergaven
230
  • Gesloten
Hallo zag dat je facebook kon vergrendelen . Dat wou ik ook proberen maar krijg het niet voor elkaar . Als ik bij iemand die dat wel heeft op de...
Antwoorden
2
Weergaven
283
  • Gesloten
Ik heb een filmpje op You Tube staan. Nu wens ik de tekst er onder wijzigen. Hoe kan ik dat doen ?
Antwoorden
2
Weergaven
274
  • Gesloten
Na herinstallatie en beveiliging begint de ellende weer. Facebook wordt alweer een tweetal keer per maand vergrendeld. Zelfs een ander e-mailadres...
Antwoorden
16
Weergaven
524
  • Gesloten
Ik kwam er gisteren achter dat mijn facebook account was gehackt en ik een nieuw wachtwoord moest invoeren alleen bij mijn afbeeldings account...
Antwoorden
10
Weergaven
492
  • Gesloten
beste als ik mijn meldingen op facebook bekijk gaat dit maar drie weken terug in de tijd.. ik wil graag terug gaan tot zes maanden kan ik dat...
Antwoorden
2
Weergaven
196
  • Gesloten
Hoi, Deze mail krijg ik zo'n 3 à 4 keer per maand en mijn FB account is dan vergrendeld: Het lijkt alsof iemand anders toegang tot je account...
Antwoorden
23
Weergaven
1K
  • Gesloten
Sedert 3tal dagen problemen met gif bestanden in Messenger en enkel en alleen in Messenger. Bij openen zijn enkel de gif bestanden niet...
Antwoorden
2
Weergaven
160
XSNews - Fast Unlimited Premium
Bovenaan Onderaan