Ipad film verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een Ipad met IOS9 en heb daarop een film gezet. Ik kan deze film op mijn Ipad echter nergens terugvinden terwijl hij wel ruimte in beslag neemt. Wanner ik iTunes opstart via mijn pc (met windows 10), dan kan ik die film bij Bestandsindeling terugvinden, maar niet waar die film op mijn Ipad staat. Hoe kan ik deze film nu toch verwijderen?
 
als hij op je PC zichtbaar is geworden terwijl je hem op de Ipad hebt geplaatst wijst dit op syncronisatie.
Dan zou hem verwijderen via de PC hem logischerwijze ook van de Ipad moeten verwijderen, denk ik zomaar ...
 
Dat is het probleem. Als ik via iTunes de Ipad synchroniseer met mijn pc dan staat de film bij Bestandsindeling. Maar op de Ipad kan ik hem niet vinden terwijl hij wel ruimte in beslag neemt. Verwijderen via de pc lukt niet (althans ik zou niet weten hoe dat moet).
 
ah ... dacht gewoon logisch na, maar kan niet testen want heb geen Ipad en géén ITunes zelf.
 
ik denk zomaar effe mee aangezien ikzelf geen van beiden gebruik ..
indien je de ipad verbind met de pc dan zou je vervolgens ook via de verkenner de ipad kunnen doorlichten .. en zonodig deze film van de ipad kunnen verwijderen !
*vb indien ik mijne smartphone verbind met de pc dan kan ik even wel bestanden over zetten of verwijderen en denk dat dit ook zo kan met de ipad .
 
Ik gebruik de bestanden app op mijn iPad.
Hierin komen mijn Downloads.
Als je iCloud gebruikt en je hebt de map Bestanden gesynchroniseerd zou je deze ook via iCloud kunnen verwijderen.
 
Via de Verkenner verwijderen lukt mij niet. Ik heb wel Ipad en internal storage. Als ik daarop klik krijg ik DCIM en daarop geklikt verschijnen een paar foto's.
Ik heb geen app Downloads op mijn iPad.
 
Skippy heeft een bestanden app waarin zijn downloads terecht komen het is dus niet zo dat hij een app "downloads" heeft .
je ipad heeft een eigen internal storage maar ook daar vind jij dus niets terug .. werd er een micro sd kaartje bijgestoken om zo meer opslag te hebben dan zou het kunnen zijn dat je daar eens dient te kijken ..nogmaals ikzelf heb géén ipad..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan