Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi mijne format
lukt niet
er komt elke keer page_fault_in_nonpage_area
ik heb de win xp home geprobeerd de xp hunter en win 7 en hij doet het met zen alle 3
en zou niet wete wat ik er nog aan kan doen hier voor had ik nog een ander probleem met de pc ben ook geholpen door jullie
mijn vorig prob staat bij hardware pc valt altijd uit
maar nu zit ik met dees kan geen format doe of soms zegt die dat hij de bestanden niet kan kopeiren
 
xp Hunter en co zijn testversies, download een boot cd van win98, formateer je schijf ermee en begin opnieuw ...
meer info kan ik je nie verstrekken. jammer!!! maar helaas!
 
Start Nero Burning Rom op, 1ste venster (nieuwe compilatie sluiten)
Bovenaan in het midden zie je nu normaal de naam van je schrijver staan, rechts daarvan staat een pijltje, klik daar op
dan zal je image recorder zien staan, klik daar op.
Nu neem je gewoon "Nieuw" en daar kan je dan je image file selecteren en branden.

Als het niet gaat kan je beter die ImgBurn installeren zoals Tuts hierboven heeft meegegeven.
 
Voor de duidelijkheid voeg ik hier een afbeelding toe
 

Bijlagen

  • nero.jpg
    nero.jpg
    31 KB · Weergaven: 126
Nero 9 gebruik ik niet, maar vogens mij had deze een soortgelijk venster.
Ga eens naar start en dan programma's. Ga naar Nero. Hier moet dan iets staan van: Nero Burningrom 9
Het programma start op en er zal een venster komen. Klik dan op Annuleren. Daarna heb je een vergelijkbare pagina zoals in mijn afbeelding maar dan natuurlijk voor Nero9
 
ik heb die win 98 bootdisk af gehaalt en op cd gezet en elkskeer niks

en heb nu nog eens geprobeert voor te formateren en nu krijg ik
dat hij iets niet kan kopieren en als ik dit wil overslaan druk op esc

dit zijn ze

wbdbase.enu
wbdbase.esn
 
Heb je geen originele vista of win7 cd?
Via deze kan je normaal ook uw hd formateren, anders schijf eruit en aansluiten in een andere computer( soms vlugger dan zoeken naar wat er juist niet werkt, als je toch wil formateren).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan