Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi mijne format
lukt niet
er komt elke keer page_fault_in_nonpage_area
ik heb de win xp home geprobeerd de xp hunter en win 7 en hij doet het met zen alle 3
en zou niet wete wat ik er nog aan kan doen hier voor had ik nog een ander probleem met de pc ben ook geholpen door jullie
mijn vorig prob staat bij hardware pc valt altijd uit
maar nu zit ik met dees kan geen format doe of soms zegt die dat hij de bestanden niet kan kopeiren
 
Als ge de gewone xphome hebt, dan hoef je toch alleen maar de schijf in de pc te steken en via bios vertellen dat hij van deze cd moet opstarten. De rest gebeurd toch automatisch. Windows vraagt waar er moet geinstalleerd worden. Ook kan je de partitie verwijderen en dan opnieuw aanstippen om te formatteren. Is allemaal ingebakken in opstart met opstart van Windows schijf.
Een iso branden, lukt toch ook als ge het bestand dubbel aanklikt. Als Nero op Uw systeem staat, gaat hij rechtstreeks naar ISO branden en start.
 
hoi ik heb nu mijn pc ne keer geformateert met mijn win xp nl hunter maar niet als nfts dus niet snel maar traag
en nu ben ik op mijn eige pc bezig en het lukt ik hoop dat hem nu zo blijft
nog een paar vragen
weet er iemand een prog. voor dodcluser te vinden op u hdd
en een windows 7 free full op het net


maar allesinds bedankt aan alle mensen die mij hebben geholpen thx
 
Het was dus NTFS geformatteerd. Windows 98 kan niet overweg met ntfs. Om Windows98 te kunnen installeren moet de partitie fat32 zijn geformatteerd.
De schijf wordt met NTFS niet sneller, maar gaat wat slimmer om met de clusters.

Voor de laatste zin: Kijk eens op FTD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan