Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zoek wel eerst uit of deze laptop aan de systeemeisen voor Windows7 voldoet en dat er voor alle hardware die in de laptop zit, drivers voor Windows7 beschikbaar zijn. Hiervoor moet je naar de website van de fabrikant gaan.
Run eerst dit programma eens Windows 7 Upgrade Advisor - Downloaden - Microsoft Windows
Zoek eerst uit of je pc aan de systeemeisen voor Windows7 voldoet en dat er voor alle hardware die in de laptop zit, drivers voor Windows7 beschikbaar zijn.
Run eerst dit programma eens Windows 7 Upgrade Advisor - Downloaden - Microsoft Windows
thanks iedereen ga eens kijken wat ik ga doen ,
als ik windows 7 wil installeren zal ik er eerst moeten aan geraken
heb voorlopig niet zoveel problemen enkel dat laptop wat traag aan het worden is vandaar mijn vraag eigenlijk
Is de laptop dik 3 jaar oud en veel gebruikt, overweeg een nieuwe harddisk (7200rpm) je zult zien een wereld van verschil voor weinig geld!!
Anders es ccleaner en defragmenteren doet ook al heel veel.
Anders via taakbeheer prestaties nazien wat geheugengebruik is bij de piek eventueel meer memory.
Suc6
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.