Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo ik wil mijn acer laptop formateren en windows 7 of windows 10 erop zetten maar ik kan niet formateren geen van de 3 partities en het opstarten van de dvd via usb duurt erg lang en de code die verschijnt is 0x80070057 en ben dat op gaan zoeken maar helpt ook niet dus ik weet niet meer wat ik kan doen heeft U misschien een oplossing zou erg fijn zijn als ik dit op kon lossen
 
die link die je stuurt heb ik gedaan maar kan dan nog steeds niet windows erop zetten zelfs formateren gaat dan niet zoals het hoort te gaan ik ga er maar vanuit dat de harde schijf kapot is


Partities verwijderen en zelf nieuwe aanmaken of Windows laten doen.
https://support.microsoft.com/nl-nl...format-a-hard-disk-drive-to-install-windows-7

En wat is het probleem met de huidige installatie waardoor je wil formatteren?
Doe dat zelf nooit, alle Windows installaties zijn te herstellen.
 
Ik ben hier van Windows naar Android gegaan en daarna terug naar Windows en ik heb dus mijn Emmc kaartje zowel in Android als in Windows geformatteerd. Dat gaf geen enkel probleem. Wel ben ik mijn geluid, toetsenbord en micro SD kaart kwijt geweest. Hiet betreft het een Aus X205TA netbookje met een piepklein Emmc kaartje in. Dat wat de reden waarom ik naar Android wilde gaan omdat het een piepklein Emmc kaartje is die erin steekt als C schijf. Maar die Android liep te vaak vast, geen geluid, toetsenbord wel werkend gekregen, micro SD niet werkend gekregen en ik kon van mijn 32GB Emmc maar 4GB gebruiken. Dus was dat ook geen optie. Nu draai ik terug Win 10 home nadat ik mijn Emmc in Android heb geformatteerd en daarna nog eens Windows het over wilde doen die dit ook laten doen. Dit was geen enkel probleem. Dit duurt voor zo een kleine ruimte wel vrij lang vond ik in Windows, wel 3x langer als onder Android.
 
die link die je stuurt heb ik gedaan maar kan dan nog steeds niet windows erop zetten zelfs formateren gaat dan niet zoals het hoort te gaan ik ga er maar vanuit dat de harde schijf kapot is

Lijkt mij sterk, kijk eens met Minitool en deel hem eerst in met de live cd, gewoon 1 NTFS partitie en erna W7 weer installeren.
Best Free Partition Manager for Windows | MiniTool Partition Free

Op stick zetten met Rufus kan ook.
Rufus - Create bootable USB drives the easy way
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan