Foto is een klein prul tov zijn canvas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Paint.net gebruik ik om te scannen. Maar al jaren vecht ik tegen dat feit dat ik die foto niet passend in de canvas (A4) krijg.
600 dpi gebruik ik bij te scannen. Ik zet de zoom zo groot mogelijk bij opslaan als. Resultaat is telkens een klein prul tov de canvas.
Enkel via ms Powerpoint lukt het me om eindelijk de foto in de canvas A4 passend te krijgen. En de grote zoom bij opslaan bij Paint.net laat de tekst scherp bij het zoomen in Powerpoint.
Met Fax en scannen van W 10 heb ik minder mogelijkheden en geeft ook zo'n klein prul. Het is telkens plantrekken om iets mooi te krijgen.
 
Dank voor je Kerstcadeau Qtex, 't staat erop met ingevulde registratiecode,dus full options. Nu er nog mee leren werken.
@DDragon, ik ga die canvas de afmetingen van de hoes geven ,wellicht blijft de tekst en front scherp zo.
(steeds nieuwe ideeën)
 
wel ik hoop dat je er iets me kan aanvangen ..hier krijg ik hem niet geactiveerd alhoewel ik dus wel de mail toegezonden kreeg met de ID nummer , registratie nummer en de product sleutel..
*hier zegt hij op het laatste dat mijn systeem niet in aanmerking komt !!
 
Vandaag ontdekt dat Paint 3D een fantastisch program is. Ik moet wel scannen met mijn Paint.net en gewoon opslaan als.
De rest doet Paint 3D , draaien en de canvas aanpassen aan de hoes. Resultaat is uitstekend en goed leesbare tekst en kl foto's.
Ge ziet dat trouwens aan de bytes bij het opgeslagen resultaat. Powerpoint zijn resultaat was telkens maar iets van een 100 kb, Paint 3D => 1000 kb. En dat allemaal komt van een opgeslagen scan(Paint.net) van ca 11 mB.
Dit noemt men dan een gekochte MS Powerpoint , online via internet is ook steeds rommel en Paint.net bakt er ook niks van om de foto in 'n A4 canvas te krijgen(kl inktstipjes worden dat) .
Paint3D is free.
 
Amai, een programma die ingebakken zit in u OS die de oplossing biedt. Top toch. Ik hoop dat jij er nu heel tevreden mee bent, want je bent al geruime tijd op de sukkel ermee he.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan