Foto slaat soms geen labels op

Status
Niet open voor verdere reacties.
Soms gebeurt het dat ik geen label kan opslaan bij een foto, de volgende melding wordt dan getoond
fout 0x88982F52: er zijn te veel metagegevens om naar de bitmap te schrijven

Ik zoek een foto ga met rechtermuisknop naar de eigenschappen en op dan tabblad Details en voeg daar een label toe. normaal wordt dan de label opgeslagen bij de foto.
soms lukt dit alleen niet, ik kan de label dan niet opslaan. ik zie bij die foto geen andere of veel meer gegevens in de eigenschappen, de extensie is gelijk en beide fotos kunnen in dezelfde map staan, waar de 1 wel en een andere foto niet voorzien kan worden van een label.

weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
 
met label bedoel je in feite dat je de naam van de betreffende foto veranderd... wel waarom doe je dit dan niet gewoon met een rechts klik op de betreffende foto en je kiest dan "naam wijzigen "
 
Nee dat is niet wat ik bedoel, het gaat om de tekst in het dialoogvenster op de tab details,
ik hoop dat het plaatje duidelijk is?
in de tab details staat onder de waardering (sterretjes) het kopje Label, in dit voorbeeld ingevuld met tekst.
 

Bijlagen

  • Fout in plaatsen label.jpg
    Fout in plaatsen label.jpg
    74.7 KB · Weergaven: 122
Ik denk dat ik het gevonden heb. Als deze fout weergegeven wordt en ik bewerk daarna de foto met het Windows fotobewerkingprogramma "Foto's" en sla de foto weer op als jpg, dan blijkt de label wel geplaatst te kunnen worden.
mogelijk dat Windows soms problemen heeft met andere fotobewerking programma's, waardoor het label niet geplaatst kan worden.
Ik heb deze vraag ook herhaaldelijk op het internet gezien, maar er was nooit een duidelijk antwoord op. ik zal nog ff proberen welk programma de fout veroorzaakt.
 
ik moest effe zoeken en zag nu pas dat je er uit bent geraakt ..

wel je kan ook via de tap "beveiliging" >de geverifieerde gebruikers de volledige toegang geven ...en bijgevolg kun je dan het label aanpassen ..

Ashampoo_Snap_zondag 6 januari 2019_22h40m09s_002_.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan